וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזלר מאפשרת הצצה מוקדמת ל-C300 החדשה

19.2.2009 / 13:48

כמו ג'נרל מוטורס, גם קרייזלר הגישה שלשום את פרופיל ההיתכנות. בין דפיו צצו לא רק מספרים אלא גם תחזיות לדגמי החברה שטרם נחשפו

האם הדור הבא לקרייזלר C300 מסוגל לרכך את המכה הפיננסית? על פי התכנית המקורית, בעוד כשנה וחצי נוכל לדעת אם הדגם החדש אכן מסוגל להמשיך בדרכו הייחודית של קודמו. קרייזלר תולה תקוות רבות בשיווקו בשל הפופולריות של הדור הנוכחי שגרף סביבו קהל אוהב, והניב רווחים בעתות משבר. החשיפה הסופר דיסקרטית, היא ספק ניסיון לבדוק את תגובת הממשל בטרם הציבור יחווה אותה דרך עיניו. אולם גורלה כמובן מונח בידיהם הנותנות, כמו שאר השאיפות החשובות.

מכונית הסלון של קרייזלר מתבססת על פלטפורמת מרצדס E קלאס מ 1996. אך כעת מגלים כי שינויים רבים חלו תחת המעטה המוחצן, כך שייתכן שאפילו אלפא-רומיאו תשיק את ה-166 החדשה על אותו מרבד. ויזואלית, אפשר להבחין כי קרייזלר מגשימה את החשדות המוקדמים שמדובר באפקט צלליתי שמקורו מהקונספט 200C. יחידות התאורה גדולות יותר, השבכה רחבה ופחות אגרסיבית, ונראה כי קו המותניים הונמך קלות.

מבפנים, תא הנוסעים מזכה את היושבים במערך טרי לחלוטין, השונה לא רק באיכותו אלא גם בפיזור הפקדים ומערכות התפעול השונות. ברשימה האופציונאלית נכללים דיפוני עץ, ריפודי עור הרכים על הגוף והעין, ממשקי מולטימדיה מתקדמים, וכיאה, כל תוספות הפאר המקובלות בקבוצה זו.

את חוד החנית, נוכל למצוא מלפנים. שם שוכנת יחידת הנעה חדשה לחלוטין ורבת עוצמה המכונה 'פניקס'. קרייזלר לא מסתירה את הקלפים וממהרת להצהיר כי באדיבותה מכוניותיה של קרייזלר ירעיפו אתגרים קשים מנשוא על כל המתחרות, ויצעידו את התאגיד לשלב הבא – החלפת מנועי ה HEMI הוותיקים והחזקים. נפחי ה-C300 ינועו בין 3.0 ל 4.0 ל' בשילובה של הזרקת דלק ישירה, ובהספקים שלא יצנחו מתחת ל-350 כ"ס. על מחירים או מפרטים מלאים, מוקדם עדיין לדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully