וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאביה יוצאת לשטח

19.2.2009 / 16:47

סקודה חושפת את הסקאוט למשפחת הפאביה שתתברג בין הקומבי ליטי ותציע נתיב רך יותר לשבילים ולטיולים

את הקונספט האפוי למחצה של הסקאוט, ראינו לפני שנתיים בתערוכת פרנקפורט. הסופר מיני הקטנה הושקה במראה מוארך האופייני לגרסאות פנאי מבית הקונצרן, ותתחרה עתה בגרסת הייצור המלאה בקבוצה מצומצמת הכוללת חזקות ממנה כגון A4 אולראוד וסאאב 9-3X שהושקו זה עתה ונמצאות בדרכן לז'נבה, אך תהיה זולה מהן משמעותית.

את הבידול בין הסקאוט לאחיותיה נמצא בעיקר בתוספות החיצוניות. ייעודה הפונקציונאלי לתנאי שטח משווה לה זוויות קמורות יותר ופגושים גמישים המכוונים לעימות עם כל אתגר הנקרה בדרכה. פסים אפרפרים מעל קשתות הגלגלים, מרווח גחון מעודכן, צמד מסילות על הגג וגוון המשלב בין אפור עכבר לכהה, מוסיף לתחושת החוסן של המרכב.

בתחומי חלל התא, השינוי קליל יותר ושואב את מרבית מאפייניו מהפביה הקטנה וגרסת הסטיישן (קומבי) המוצלחת. פרט לכיסויים גסים יותר או שטיחונים עם הטבעת הלוגו של הסקאוט, הפערים אינם כה מוחשיים.

את הסקאוט תשרתנה 4 יחידות – 2 מחטיבת הבנזין והנותרות מכורות לסולר. בקצה האחד תאכלס הסקאוט מנועים בינונים בנפחם החל מ 1.4 ל' לו 85 כ"ס ועד 1.6 ל' 105 כ"ס. צריכת הדלק מספרת על ממוצע של 15.5 ו 15 ק"מ לליטר בהתאמה. גרסאות הדיזל עושות שימוש בנפח זהה בחלקו, אך כאן תג TDI נרתם כהרגלו למשימה בסיוע גבעות מומנט משביעות.

הגרסה החזקה ביותר תנפק 105 כ"ס ממנוע בנפח 1.9 ל' טורבו דיזל אשר מחזיר 20 ק"מ לליטר. מתחתיו התמקמה האחות הקטנה שככל הנראה תהיה נפוצה יותר, המפיקה 80 כ"ס וצריכת דלק ממוצעת של 21 ק"מ לליטר. פרטים מלאים נאסוף עת עלייתה לבמות תערוכת ז'נבה. באשר להגעתה לישראל, טרם נמסרו פרטים מהיבואן המקומי.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully