וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 5 הרוגים

22.2.2009 / 10:33

5 תאונות קטלניות פקדו את הכבישים בשבוע האחרון והביאו למותם של חמישה בני אדם, מתוכם שלושה הולכי רגל

למצבת הנספים בכבישי ישראל מצטרפים השבוע 6 בני אדם. חמישה מהם נהרגו בתאונות במהלך השבוע שחלף, והולך רגל נוסף שנפטר כתוצאה מתאונה בשלהי ינואר האחרון. כך עולה מהדו"ח השבוע של 'הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים'.

ב- 15 לחודש בשעות הערב המאוחרות, התנגשות חזית אל צד בין רוכב קטנוע בשנות ה-30 לחייו, לבין מונית פרטית ברחוב קפלן בפתח-תקווה, הביאה להריגתו של הרוכב. יומיים מאוחר יותר נקטל נהג בשנות ה-40 לחייו בהתנגשות חזיתית עם משאית משא על כביש 90 בין צומת עין בוקק לצומת עין-גדי. שעה אחר חצות, ביום ה-18 לחודש הולך רגל כבן 60 מצא את מותו כאשר נפגע ממכונית פרטית סמוך למחלף גן יבנה. יממה חלפה, ושוב הולך רגל נספה בתאונה קטלנית הפעם בכביש ירושלים-תל אביב כאשר ההרוג הוא צעיר בשנות העשרה לחייו.

אמש (שבת), תאונה שהתרחשה בסמוך למחלף מורשה, גבתה את חייו של קצין הכלבנים הראשי של המשטרה, רב-פקד ג'קי לוגסי, עת עצר לסייע לבנו שנתקע בצד הדרך, ונהרג מפגיעה קטלנית של משאית חולפת. מחקירה ראשונית של המשטרה, קיים החשד כי נהג המשאית היה תחת השפעת אלכוהול, וכמו כן לחובתו עבירות תנועה רבות וחמורות. עוד מהחקירה עולה, כי לוגסי פעל על פי כל הנחיות הבטיחות ולבש אפוד זוהר והניח משולש אזהרה במרחק תקין.

עד עתה 47, בני אדם נהרגו בכבישי ישראל מתחילת השנה מתוכם 18 הולכי רגל. חודש פברואר רושם ירידה קלה כנגד קודמו, וצניחה מוחשית לעומת אשתקד שם עמודת ההרוגים ספרה 35 בני אדם בחודש פברואר בלבד. מקום המדינה נהרגו 30,176 בני אדם ביניהם 4,801 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully