וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום עוקץ

סדנת 'סקורפיון מוטורס' מפלורידה חושפת כלי-רכב תלת גלגלי הנדחף על ידי מנוע סוזוקי GSX. ארס אמריקני משתק

קשה לחלוק על העובדה שלבריטים עדיפות בכל הנוגע לכלי-רכב בדלנים, קלי משקל ורבי עוצמה. מה שהתחיל לפני 50 שנה באחד מחדרי קבוצת לוטוס אפופי העשן, התגבש בעשורים העוקבים למכוניות נטולות פשרה ורגזניות. מעולם לא הטרידה את מנוחתם אותו חסך בשפע, נוחות או פינוק. הדינמיות כמטרה, וכך גם הקריצה לקהל יעד בוגר מצעירים חמי מזג, שאין באמצעותם הממון הנדרש כדי לרכוש מותגים אלו.

סדנת 'סקורפיון מוטורס' חותרת להיות שונה. לא רק דרך הלאום האמריקני, גם בדרך בה היא מפרשת את הדמיון של מייסדיה. בעוד המתחרות הישירות שלה, אריאל אטום, או X-BOW לא חורגות מהמבנה המוכר של ארבעה גלגלים ומנוע שנזל מאופנוע, או מכונית ספורטיבית קיצונית, הפרודיג'י P6 של סקורפיון, משילה גלגל אחד מיותר, ומקבעת את השני במרכז הישבן.

עקיצה ב-3.3 שניות

אל גופה הלובש קרבון מחוזק וקליל (משקל משוער של 400 ק"ג) הוצמד מנוע 600 סמ"ק, 125 כ"ס שנעקר מסוזוקי GSX את זעקותיו עד 14,000 סל"ד ירגיש הספון היחיד במושב בכל גופו, בשל מערכת פליטה מעובה, ומבנה שלוח המקנה לה חזות כשל מכונית פורמולה 1 קטנטנה, מינוס גלגל כפי שצויין.

אולם, יכולותיה עדיין חסרות את הדולר לאירו, או שמא השוואה היא ללירה שטרלינג. 0-100 קמ"ש מחולצים לאחר 3.3 שניות, (האטום עושה זאת ב-2.7), ומד המיאוץ מדווח על מהירות מרבית של 230 קמ"ש בקצה העליון של גבולות הסל"ד. מספיק להערכתם של הקליפורנים, להפיק יותר מ 1.5 ג'י בסחיפה דרמטית על צידה. זאת ועוד, על מנת לגוון מעט את הענינים, 'סקורפיון מוטורס' תאפשר לרוכש לאבזר את הפרודיג'י P6 כמעט בכל תוספת אפשרית. מכנפיים קלות, צמיגים שונים, ותיבת הילוכים ספורטיבית ייעודית.

עבור העקיצה האדומה, תשלשלו לכיסה של הסדנה כ-40 אלף דולרים שהם כ-160 אלף שקלים לפני מיסים מקומיים. תחשוק רגלכם במשהו חזק יותר, ועל המדף ניתן לבחור בין ה-P10 לה 150 כ"ס, או לשדרג את החנייה ב-P13 המנפקת 185 כ"ס ומחירה נוסק אל 70 אלף הדולרים. החלטות החלטות...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully