וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת ה-G קלאס

22.2.2009 / 13:15

לוחם הגבעות מאותגר העיצוב של מרצדס מקבל מנה הולמת של שדרוגים מסדנת 'בראבוס' הגרמנית. הניטים בז'נבה רועדים

כשסדנת 'בראבוס' מחליטה לשנות הרגלים, היא עושה זאת בלי התחשבנות מיותרת. שמרני או לא, ה-G קלאס של מרצדס הפך את הנסיעה בשטח לקלה מאי פעם במשך 30 שנותיו שצוינו לאחרונה באירוע חגיגי. הוא אולי פחות נאה או קל על עיני האדם או חיות הבר, אך בדיוק לשם כך, מרצדס טרם החליפה את מראהו המאיים כשאין לה שום תכנית נראית באופק לשינוי.

היות ובראבוס איננה מתכוונת להגיע לז'נבה ביידים ריקות, היא שוב עושה את המוטל עליה, ושולחת נציג מטעמה השופע בכל אמצעי העוצמה והמפרט העומדים לרשותה. במילים אחרות, וללא שום מורא, בראבוס מצהירה כי ה-G קלאס פרי ידיה, הוא דגם השטח החזק ביותר בעולם.

הנתונים הרשמיים מלמדים על שיגור למאה ב-4.3 שניות, מהירות מרבית של 260 קמ"ש ו 133 קג"מ טוחני סרנים (!). את העוצמה מקבל ה G קלאס V12S מקבוצת הפאר של מרצדס ה 600S ואחיותיה, אלא שבטרנספר היחידה, צמח הנפח מ 5.5 ל 6.3 ל' טורבו, ומניף מהזרוע 700 כ"ס. את האוגדה האימתנית הזו, שולחת תיבת 5 הילוכים לכל ארבעת הגלגלים. אלו מצויידים בחישוקי סגסוגת בקוטר 22 אינטש המורכבים על מתלי ספורט קשיחים יותר וצמיגי יוקוהאמה ענקיים.

נוסף על אלו, בראבוס מחדירה ב-G קלאס V12S מערכת פליטה כפולה מעוטרת כרום בוהק, נורות LED בכל קצה ותא נוסעים מהודר הניתן להתאמה על פי דרישה. המחיר עומד על 379 אלף אירו השווים ל-1.9 מיליון שקלים לפני מיסים מקומיים. יודעים לחגוג ימי הולדת בבראבוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully