וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי TT מקבלת גרסת RS

24.2.2009 / 9:10

אודי מציגה את ה-TT הקיצונית בכל הזמנים עם מנוע 5 צילינדרים טורבו, מעל ל-300 כ"ס ופחות מ-5 שניות ל-100

השתעשעות עם המושג RS צריכה להיעשות בזהירות הראויה. הסיגנל הכי מוכר במסדרונות קונצרן פולקסווגן חובר למותגים רבים וותיקים, ובתדירות גבוהה, הצליח להפיח בשגרה הסדרתית נשיפה חריפה של ביצועים. גם את ה-TT שימן היצרן הגרמני בכתת גרסאות מחוזקות במשך חמש השנים האחרונות. ראיות לכך הושקו באמצעות ה-TTS שניפקה 265 כ"ס, או ה-TDI בעלת אגרוף המומנט.

לכאורה, מלבד הוריאציה האחרונה העושה שימוש במנוע TFSI ולזו נפח של 1.8 ל', טרם נתקלנו בחידושים פורצי דרך במשפחת ה-TT. אולם, כמו שעון, נראה כי הסמיכות לתערוכה השוויצית נותנת אותותיה, ואודי משגרת את ה-TT החזקה ביותר (כרגע) אי פעם לדוכן המרכזי.

בשלב הנוכחי, הפרטים הטכניים לוקים בחסר. זולת התמונות החלקיות הנראות כאן, שארית האינפורמציה מוגבלת לעת זו.. אך יחד עם זאת, נקפיד ונספר לכם כי ה-TTRS תגיע במראה שונה במעט ומשודרג. הפגוש התנפח והתקבע על החזות האופיינית של ה-R8, הכנף האחורית תהיה מהזן המושרש, כלומר – איננה מתכווננת. והרשימה האופציונאלית אמורה להניב קובץ אביזרים ייחודי לגרסה זו. לא כולל עדכונים למערכת הבלמים ולתרכובת הקלה המעטרת את גופה.

מה שאינו נסתר ורב אונו מן הגלוי, הוא הכוח שמניע ארבעת גלגליה של האודי TTRS. חמשה צילינדרים נשלחו לחזית. וכיאה למורשת, אלו אינם זקוקים לאקספוזיציה, את זמירותיהן שמענו והרגשנו בכל ימינו במושב הנהג. אך הפעם, החלוצה הולידה הספק גבוה בהרבה מכפי שנחווה עד כה, ובסיוע שני מגדשי טורבו, מעל 300 כ"ס נסחטים מנפח של 2.5 ל' ודוחפים למטה 45 קג"מ.

הערכות והשערות מספרות על מהירות מוגבלת של 250 קמ"ש ואפס למאה בפחות מ-5 שניות. ברם, על העוצמה, לא תנגן תיבת DSG כפולת מצמדים, אלא האופציה הידנית לה 6 הילוכים קונבנציונליים לחלוטין.

מצ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל מוסרת כי ייבואה של ה-TT-RS לישראל נבחן בימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully