וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרטי על אוטומט

24.2.2009 / 10:08

מזרטי משדכת לגרנטוריסמו S מנוע 4.7 ל' ותיבה אוטומטית בת שישה הילוכים. האירופאים ממשיכים לפתח הרגל מגונה?

את השידוך התורן בין תיבה אוטומטית למזרטי, עורכת היצרנית בין חטיבת ZF לגרסת ה-S הספורטיבית והחזקה. הסיבה לכך נעוצה בדרישה הולכת וגוברת מצד לקוחות בסגמנט הספורט-פרימיום, שראו כי טוב אוטומט בגרנטוריסמו סדאן, והחליטו להפעיל לחץ שקט על מזרטי שנעתרה לבסוף לבקשתם. אם רק הפוך היה הנוהג כאן.

במקביל לכך, לא רק התיבה נכללת בשדרוג בדרכו לז'נבה. בסעיף המשנה, מנוע ה-4.2 ל' הוחלף ב-4.7 ומנפק מעתה 440 כ"ס ו-50 קג"מ ב 4,750 סל"ד. כמו כן, מזרטי מספרת על התאמה מעודכנת בין התיבה למנוע, אשר תניב תחושה חלקה יותר עת העברת ההילוכים ואף טובה יותר מהתפעול הידני הנחשב לקצר בתקשורתו האלקטרונית עם מצערת המכונית. מצד שני, אוטומטי במלואו או חצי ידני, סביר הוא הדבר כי הטוריסמו S תחלץ את המקסימום משני המקורות החדשים.

חידושים נוספים, ניתן למצוא במרקם החיצוני והפנימי. שם הטמעת חצאיות צד וחישוקי 20 אינטש מבדלים את ה-S האוטומטית מהמשפחה. בפנים, תא הנוסעים זוכה לריפודים בגוון שונה, ידית הילוכים ספורטיבית ודיפוני סף ייחודיים. את תהליך החוויה, תעשיר מערכת מתלים מהזן הקשיח והמהנה, ולכך נלווה אבזור וממשקי מולטימדיה לפרקי הזמן הרגועים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully