וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטורפת האפריקנית מאיטליה

סדנת העיצוב האיטלקית 'זגאטו' חושפת קונספט למכונית GT בשיתוף חברת 'פירנה' האפריקנית. רוח אנרגטית מהסהרה

אם אכן היה צורך בעוד הוכחה שאפריקה נמצאת על הנתיב הנכון בדרכה להפוך למעצמת מכוניות 'על', נראה כי ה-ONE-Z של זגאטו ופירנה, תונחת בשוויץ בלי שום רגשי נחיתות. לאחרונה הרימו ראשיהן כמה גרסאות ספורטיביות חזקות מאפריקה, ביניהן ה'ברנארד' המושחרת חדורת מורשת הלה-מאן, ונראה שזוהי סלילת הדרך למותגים נוספים.

לקראת הולדתה של הזגאטו האפריקנית, מספרים השניים כי רק 999 יחידות מתוכננות לעלות לפס ההרכבה במפעל המקומי (באפריקה), כשעלותה של כל יחידה נאמד ב כ-115,000 דולרים אמריקנים - 471 אלף שקלים לפני מיסים מקומיים. האמתלה לייצור המוגבל טמונה בתהליך הכרוך בהרכבתה הידנית; החלפים מיוצרים באיטליה, אך משם נשלחים ישירות ל'פירנה' לאריגה ולשיווק.

תחת המעטה המרהיב, שוכן מלפנים מנוע V8 בנפח 6.2 ל' LS - משוש חייה של שברולט קורבט. המעטפת קצוצת הזנב תהיה מעט ארוכה יותר מהאמריקנית, כלומר נושקת לחמישה מטרים ובסיס הגלגלים התרחב אף הוא. גורל הביצועים חוזה הספק משוער של 600 כ"ס והאצה למאה קמ"ש ב-4 שניות, עד למהירות מרבית של 320 קמ"ש. מה צופן עתידה? נראה כי הקהל בז'נבה ייאלץ לקבוע אם מקומה בין הגדולות, או שתחבור לאבידות התעשייה שנותרו על מדף החלומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully