וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה מתקשה להתאפק

ירון אדרי

24.2.2009 / 15:44

שבוע לפני הופעת הבכורה בתערוכת ז'נבה, נשברת קיה וחושפת את המיניוואן קונספט הקומפקטי שלה. הכירו את ה-No 3

בקיה לא יכלו להתאפק עד שבוע הבא, והטיזר עליו סיפרנו לכם לראשונה בתחילת חודש פברואר הופך לתמונה מאוד ברורה. המיניוואן הקומפקטי הופך בין לילה ל-'No 3 קונספט', מוביל נוסעים "צעיר, שובב ואחד שכיף להיראות בתוכו" כשאת כל הסופרלטיבים האלה מעניקה קיה לעצמה בעצמה.

לטיזר שחשפה קיה, קדמו תצלומי ריגול אותם יכולתם לראות כאן בוואלה! רכב. הבסיס הוא קיה סיד הקומפקטית, אולם העיצוב נעים לעין הרבה יותר. באותה נשימה נציין כי הרצון להתחבב על אירופה, שלח לבטח את צוות המעצבים להתבוננות מעמיקה במיטב התוצרת האחרונה של היבשת וקשה שלא לשים לב לדמיון יתר לדגמים העדכניים ביותר של פורד. דמיון קל יש גם לסיטרואן C4 פיקאסו, כולל השמשה הנמתחת מעל ראש הנהג. הנוסע לצידו יסתפק בפחות מרחב שקוף, אך זאת רק בגלל הקו האלכסוני שמייחד את הגג הפנורמי של מכונית הקונספט.

עוד פרטים אין לנו לספר לכם, אז נסכם בקצרה את מה שכבר נאמר. בחזיתה של המכונית הסדרתית צפויות לשכון אותן יחידות הנעה מהסיד וזה אומר 1.6 ליטר בנזין עם 126 כ"ס, 2.0 ליטר בנזין עם 143 כ"ס וכן מנוע דיזל הפחות רלוונטי לשוק המקומי. בכדי לאמוד על טיבה האמתי של ה-No 3, נאלץ להמתין חודשים מספר עד להצגת הגרסה הסדרתית שלבטח לא תהיה שונה באופן מהותי. בכדי לאמוד על טיבה והתאמתה אלינו, נאלץ להמתין עד לשנת 2010, כך לפחות גורסת היבואנית 'ריי מוטורס'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully