וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לטנדר של מאזדה

26.2.2009 / 8:51

פורד מותחת את פניו של הטנדר ריינג'ר, ומציידת אותו במראה ויכולות משופרים. אלינו הוא יגיע בדמות המאזדה BT-50

הטנדר הבינוני של פורד הנמכר אצלנו תחת המותג מאזדה, זוכה למספר שדרוגים קלים החלים כעת על הדור הרביעי, וייתכן (גם) כי זו הבשורה שהדגם הנ"ל מתקרב לשלהי חייו לאחר 10 שנים. מאז 1998 הריינג'ר / BT-50 עשה את דרכו ליותר מ-100 מדינות בעולם כולל ישראל, אולם כאן נאבק ונלחם על מקומו מול האיסוזו איפון ומיצובישי מגנום דאז, שהצליחו לעמעם את נוכחותו.

מאזדה טוענת כי ה-BT-50 כוייל מחדש ותשומת לב ניתנה גם לפרטים הקטנים. על הרכבתו הופקד מפעל הייצור בתאילנד,עיצובו מאוסטרליה ואפשרויותיו המבניות מקנות ללקוח סלקציה בין קבינה סגורה או פתוחה. מחוצה לו, שינויים חלו בחלקי השבכה הקדמית שקיבלה מראה טרפזי ומחודד מקודמו, כמו כן, יחידות התאורה מנפקות אלומות גדולות יותר כשמהלך דומה עובר על מראות הצד המניבות ראות טובה בגין רוחבן. הזנב מסתפק בכיסויי פלסטיק שקופים המחליפים את הסטנדרט המקובל והכהה.

תא הנוסעים מושק בגיבוי קונסולה דו-שלבית ופחות גסה מבעבר. בקרת האקלים נכנסת לשימוש במקום זו המכנית, מערכת השמע מפיקה 10 רמקולים סביבה לנהג, ואיכות המושבים, 5 במספר, רופדה בכיסוי נעים ורך יותר – משפחתי בגווניו, וקורץ לימים אחרים פרט לשעות העבודה. כל הנ"ל כמובן תלוי ברמת האבזור אותה ירכוש הלקוח לבסוף.

בין אם הבחירה תיפול על הנעה כפולה, או רגילה, 2 מנועים עומדים לרשותה. אחד מוגדש סולר בנפח 3.0 ל' TDCI המחלץ 156 כ"ס, או בנזין בנפח 2.5 ל' בתחומיו 143 כ"ס ובשידוך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית בת חמישה יחסי העברה.

את הטנדר, על שני מותגיו, תחל לשווק פורד באירופה החל מאפריל הקרוב. מ'דלק מוטורס', יבואנית מאזדה ופורד לישראל נמסר לוואלה! רכב כי הטנדר לאחר מתיחת הפנים יגיע אלינו גם כן באותו זמן, תחת מותג מאזדה BT-50 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully