וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוחלת כמו צב, עוקצת כמו עקרב

27.2.2009 / 11:07

סדנת 'רינספיד' משיקה גרסה מיוחדת לפיאט 500: אחת לעיר, ואחת לכבישים המפותלים. כשהצב הירוק הופך לעקרב

"אנחנו בסך הכול מתאימים עצמנו לתנאי המסחר החדשים בעולם". כך אומר רינדהרקכט, המעצב של סדנת 'רינספיד' השוויצרית בהתייחסו לשכלול הפיאט 500. העולם עובר גלגולים אורבניים זריזים בשנים אלו, והסדנה המהפכנית עלתה על הגל לפני זמן רב כשהתוצר המקורי האחרון שלה הוא ה-iChange קונספט. אך מעל לכל, מתברר שלא רק קונספטים חדשים עושים את דרכם לז'נבה מדלת השכן, אלא גם גרסאות משופרות וחמודות.

הפיאט 500 של 'רינספיד' תנסה לפצל את קהל היעד בין המבלים את מרבית זמנם בעיר, לבין אותם חמומי מוח שלא יכולים בלי מנת האדרנלין היומית. כדי לפגוע בול במטרה, הסדנה תעשה שימוש בצמד מערכות חכמות שננטעו בגופה של ה-500 הסדרתית. בלחיצת כפתור, ניתן לבחור בין אבארת' נמרצת ולבין מכונית מיני חלושה להתבוללות בסמטאות הצרות.

בחירה במצב E2, מונע מכוחה של האבארת' להתפרץ החוצה ומגביל אותה להספקים הרלוונטים לעיר קרי 60 כ"ס. כמו כן, צריכת הדלק צונחת בהתאם ומשחררת קרוב ל-25 ק"מ לליטר בנסיעה ממוצעת במטרופולין הצפוף. טרנספר למצב "highway" משחרר עוד 100 סוסים מהאורווה, כלומר 160 כ"ס, והרינספיד 500 אבארת' משנסת מותניים והופכת עורה לצרעה עוקצנית חדורת יכולות.

"אני לא מאמין בנסיעה ירוקה ונחמדה. אני חושב שהעתיד צריך להיות מגוון ומהנה ולא רק איטי ומתחשב. קשה להאמין שנהגים מוכנים לוותר על זה רק כדי להודיע לעולם שהם אנשים איכפתיים כלפי הסביבה". קשה להתנגד לקביעה הזו של אנשי רינספיד, ואנו לבטח יודעים על איזה כפתור ללחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully