וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה מאיימת על רולס רויס?

ירון אדרי

1.3.2009 / 16:53

היצרנית היפנית הגדולה בעולם מדליפה: אנחנו עומדים לייצר מכונית פאר. האם לבנטלי, מייבאך ורולס רויס יש ממה לחשוש?

האם טויוטה שוקלת לייצר מכונית פאר שתערער את ההגמוניה של רולס רויס, בנטלי ומייבאך? אתר האינטרנט היפני 'Carview', מדווח כי טויוטה, באמצעות חטיבת היוקרה שלה לקסוס, מתכננת פלטפורמה חדשה עליה היא תיבנה מכונית פאר. לדברי מקור בכיר בתוך החברה, מדובר על פלטפורמה מוארכת של סדרת ה-LS אשר תהוה בסיס לשני דגמים – סדאן וקופה.

בשלב זה, כאשר עמימות רבה נושבת סביב עתידה העסקי של טויוטה בעקבות המשבר שפגע אנושות בכלכלה היפנית, עוד מוקדם לקבוע האם תצליח היצרנית הגדולה בעולם לנגוס בנתח שוק הפאר המצוצמם אך תובעני. על כן, מסתפקת החברה בהדלפה קלה אולי בכדי לנסות ולהבין בכלליות מהו הלך הרוח בעולם הרכב לשמע הדברים. על טכנולוגיות ומנועים לבטח שאין מה לספר, ואם אכן תחליט החברה לייצר את הרכב תחת מותג חדש או להשתמש בשם לקסוס שכבר יצר לעצמו מוניטין.

שלוש יצרניות הפאר היחידות כיום, נמצאות בבעלות אותן יצרניות גרמניות עליה קראה תיגר טויוטה עם השקת מותג לקסוס היוקרתי בסוף שנות ה-80. בנטלי שייכת לקונצרן פולקסווגן (אודי), מייבאך למרצדס ורולס רויס לב.מ.וו. האם תצליח החברה היפנית לערער את מעמדן כפי שכבר עשתה בעבר? נחייה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully