וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יוג'ארו: ההיברדית המהירה בעולם

2.3.2009 / 9:51

סדנת 'איטלדיזיין' מכינה את הקרקע לקראת שובה של ה'קווארנטה קוסנפט'. היש היברדית שנראית טוב וגם נוסעת מהר?

זה לא שכולם מצפים מהאיטלקים לנצורות בתחומים הטכנולוגיים. את הסעיף הזה ממלאים בעקביות היצרנים היפנים והשכנים מגרמניה. אבל בכל הקשור לעיצוב ספורטיבי מפוסל וסקסי, ארץ המגף לא משאירה מקום לאף אחד לעימות ישיר עימה. סדנת העיצוב האיטלקית של מעצב העל ג'יורג'טו ג'יוג'ארו – 'איטלדיזיין', תחשוף בתערוכת ז'נבה את ה'קווארנטה קונספט', המכונית ההיברידית החזקה בעולם. אלא שמדובר במעין ניסיון שני בעקבות חשיפתה בשנה שעברה, בדיוק באותה המשבצת. מה נשתנה הלילה הזה?

לעת עתה, לא הרבה ידוע. אנחנו נאנסים להסתפק באיור המרהיב שלפנינו ונמלא אתכם בעיקר בפרטים החשובים שהופכים אותה למועמדת לתואר המוזר והירוק. חזותה זועקת ערבוביה של למבורגיני, אודי וקצת מעבי הנפח של האמריקנים. אולם, ניתן לסגור את סעיף העיצוב ולחתום למטה בצבעי אדום-ירוק-לבן ולא להסתכל לשום כוון אחר.

אם נסתמך על התערוכה הקודמת, כנראה שגם כאן ההנעה תהיה כפולה, המנוע V6 בנפח 3.3 ליטר בנזין, כלשצידו צמד מנועים חשמליים המספקים בצוותא 268 כ"ס ו-28 קג"מ. מצד שני, עדיין מדובר כאן על מעין גרסה זללנית בדלק. וספק אם מסיבה זו, דיווחים מאתר האינטרנט החדשותי 'אוטוניוז אירופה' גורסים כי אולי ייכנס לשימוש מנוע 'וואנקל' רוטורי, כפי שמצוי במאזדה .RX8 אם כי במקרה דנן, יש נטייה להשתמש במערכת חשמלית מלאה הדומה לשברולט וולט. מה שאומר שניתן יהיה להטעינה גם בבית.

האיטלקים מתגאים כמובן במהירותה ואכן 4 שניות ל-100 קמ"ש בועטים ל'פיסקר' והקארמה בישבן. אולם בניגוד לראשונה, הפיסקר עברה את שלב הביניים על פלטפורמת החימר, והקווארנטה, תצטרך לדלג במהרה לפס הייצור על מנת לאתגר את האמריקנית. מי יודע, אולי בסוף הדרך המונח 'היברידי', לא ישלח את כולם לשינה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully