וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: יש קונה להונדה

ירון אדרי

2.3.2009 / 17:45

מסתמן: הבעלות על קבוצת הפורמולה 1 של הונדה עוברת לידיו של רוס בראון. ברונו סנה ינהג ככל הנראה ב-DTM

קבוצת הפורמולה 1 של הונדה עוברת לידיו של מנהל הקבוצה בשנתיים האחרונות רוס בראון, כך עולה מדיווחים של סוכנויות הידיעות בעולם. הצעתו של בראון אושרה על ידי דירקטוריון הונדה ביפן, מה שמעביר את מניות הקבוצה ישירות לידיו. המימון להפעלתה מגיע מתשלום מקדמות בגין כספי זכויות השידור המגיעים לה, ותמיכה של הונדה בעצמה.

שמה של הקבוצה כפי שעולה מהדיווח, יהיה 'בראון רייסינג', ואפילו כתובת אינטרנט בשם זה נרכשה לאחרונה לטובת אתר האינטרנט שתקים הקבוצה. השערה נוספת מעלה את השם 'בארקלי F1', על שם העיר הבריטית בה שוכן מטה הקבוצה. עוד גורסות השמועות כי ניק פריי, מנהל הקבוצה בעבר, יהיה שותפו של בראון אולם לא יהיה לו חלק פעיל בניהול.

בשבוע שעבר החלו לצוץ שמועות לגבי האפשרות שבראון בעצמו ירכוש את הבעלות על הקבוצה, כפי שסיפרנו לכם כאן ב'על הגריד'. בראון למעשה הוביל את כל תהליך המכירה מאז הודיעה הונדה על הפרישה בדצמבר 2008, וסוכנויות הידיעות רמזו כי יש לו חלק לא טהור בכך שהקבוצה טרם נמכרה למרות הצעות רבות.

בשבוע הקרוב עתידה הקבוצה החדשה-ישנה לחזור למסלול, מצויידת במנועי מרצדס. המבחנים יערכו במסלול חרז שבספרד, שם כבר החלו אמש כמעט כל הקבוצות את מבחניהן. ג'נסון באטון ימשיך לנהוג עבור בראון לאחר שתרם גם הוא את חלקו על ידי קיצוץ בשכרו. את המושב הנוסף יתפוס ככל הנראה רובנס באריקלו הוותיק ולא ברונו סנה ששמו כבר נקשר עם אחת מקבוצות ה-DTM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully