וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעת פלאי צרפת

3.3.2009 / 15:06

ההצגה הטובה בעיר, למרות המשבר. 7 מכוניות חדשות ומחודשות מציגה רנו בז'נבה, ובראשן המגאן הקרבית בשתי גרסאות

קובי ליאני

צילום ועריכה: קובי ליאני

מתברר שבין מציאות והשערות, קיים פער משמעותי. רנו הודיעה לאחרונה שלנוכח המשבר הכלכלי, לא יהיה מקום על המדפים למכוניות סאלון או משפחתיות גדולות כמו הלגונה למשל. במילותיהן המדויקות – גריסה של סגמנט שלם בגין הקשיים הפיננסים, והתעמקות יתרה בקבוצה הקטנה ומכוניות הפנאי הבודדות הקיימות ביצרן.

אך פלא פלאים, המשבר נדחק הצידה, ושבע השקות עורכת רנו בז'נבה, חלקן בבכורה עולמית וחלקן כוללות חידושים קלים. את קליאו ספורט אנו מכירים, וכעת מוצגת אחותה מחומשת הדלתות וגם האופציה האתלטית יותר – קליאו קאפ. גם הדור הבא לסניק הוצג וגרסת הסטיישן למגאן, אך את עיקר תשומת הלב מקבלת המגאן ספורט החדשה.

מגאן ספורט 250

זהו. לא צריך לנחש יותר כמה כוח ימצא את דרכו למגאן ספורט RS בדורה השלישי - מנוע טורבו בנפח 2.0 ל' ו-250 סוסים. המגאן החדשה ממשיכה את פעילותה הנמרצת של קודמותיה, ותצטייד בדיוק באותה טכנולוגיה של קבוצת המירוצים של היצרן, זו שטוענת כי תעשה השנה חיים קשים לפרארי. העיצוב החיצוני כפי שאתם, רואים לקח את המכונית העגלגלה לכיוונים הנכונים.

כשהיא נתמכת בשלדת המגאן החדשה, תשיק רנו שתי גרסאות ל-RS – ברירת המחדל שתכונה אמור 'ספורט', וקיצונית יותר היא ה'קאפ'. לשתיהן יכולות מגוונות כפי המובטח, כשלאחרונה גם דיפרנציאל מוגבל החלקה.התיבות הן מהזן הידני ושישה יחסי העברה מחלקים את העוצמה. אולם, סביר להניח שכמו בדור השני יזכה העולם לגרסאות נוספות, תלוי גם בהישגיו של פרננדו אלונסו.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מגאן ספורט טורר

משפחת המגאן גודלת היום תרתי משמע, עם הצטרפותה של גרסת הסטיישן 'ספורט טורר'. הישבן הארוך והמתעגל יספק לנוסעים עוד מקום במכונית המשפחתית שתהיה רלוונטית יותר לאירופה (סלידת ישראל מהמרכב עדיין לא נפתרה), ותכיל חבילת אבזור משודרגת לעומת הדגם הבסיסי.

מנועי דיזל ובנזין מופקדים על הנעת המשפחה, בנפחים הנעים בין 1.5 ל-2.0 ל' ובהספק של 85 עד 180 כ"ס. בהמשך למאמצים, אומרים ברנו כי פליטת ה-CO2 תהיה מהנמוכות בקבוצה.

עוד במסגרת הסטיישן, מתיחת הפנים שעוברת הקליאו בגרסת ההאצ'בק, מגיע גם למרכב הסטיישן של הסופר מיני.

סניק וגרנד סניק

הדור הראשון למגאן סלל את הדרך למיניוואן הקופקטי סניק, וכעת מגיע תורו של הדור השלישי. על הפלטפורמה החדשה של המגאן התקבל מראה פחות ריבועי מבעבר, כשרבים ממכלוליהן משותפים. אנו מקווים שזה מצביע על קשר דינמי חשוב, ורמת ביצועים קצת יותר טובה בקבוצת המיניוואן. אותם המנועים המצויינים בפיסקה הקודמת, יאכלסו גם את מובילת הנוסעים המשפחתית.

חלוקת המושבים נשארה דומה - חמישה עבור הסניק ושבעה עבור הגרנד-סניק. בסיס הגלגלים התמתח קמעה ושורת המושבים השלישית תרוויח ממרווח ברכיים משופר כמו גם בין הראש לתתקרה. מעבר לכך, הסניק מעודכנת באמצעי בטיחות וממשקי מולטימדיה בטכנולוגיה חדשה, ואל לנו לשכוח כי ממש במקביל משיקה פיג'ו לראשונה מתחרה ישירה.

קליאו ספורט וקאפ

אחרונות חביבות ברשימת ההשקה הן הקליאו ספורט והקליאו קאפ. אחרי מתיחת פנים קלה, רנו ממהרת לשחרר החוצה את כל המתעכב על רצפת הייצור, ולסגור את כל הליין החדש לקראת הבאות. הקליאו ספורט 200, והקליאו קאפ חמת המזג, תחבורנה לנהגים הצעירים שהמגאן מעט רחוקה מהישג ידם, אך תהינה ברוכות באמצעיה הרבים. הקאפ למשל, תפחית 36 קילוגרם מהספורט, והמנועים יפיקו 200 כ"ס מנפח של 2.0 ל'.

מ'קרסו', יבואנית רנו לישראל, נמסר לוואלה! רכב כי עדיין אין מידע רלוונטי לגבי מי מהדגמים יגיע אלינו ומתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully