וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקוות נמצאות בקופה

ירון אדרי

4.3.2009 / 9:46

מרצדס חושפת בז'נבה את ה-E קלאס קופה לצידה של גרסת הסדאן. בגזרת הקונספטים כרגיל, אין כל חדש

קובי ליאני

צילום ועריכה: קובי ליאני

זה רשמי. ה-CLK מנוחתה עדן, יחי ה-E קלאס קופה; זו היתה החדשה היחידה והעיקרית של מרצדס לתערוכת ז'נבה הנוכחית. זו והעובדה שה-E קלאס מוצגת לראשונה על אדמת אירופה אחרי שהבכורה היתה כבר בארה"ב. מה עם היתר? איך אמר יו"ר דיימלר דיטר זטשה, "חורף קשה".

עם צמיחה בכל מידה אפשרית, על הקופה לקרוץ ללקוח האמיד שבכספו מוכן לקנות מכונית שאינה עוד סדאן איכותית ומפוארת. כאילו כן איכותית ומפוארת, רק שונה ברמה העיצובית. ואת זה ה-E קלאס קופה עושה, בעיקר כשמסתכלים על עכוזה. מלפנים, יפעמו מגוון מנועי דיזל ובנזין בהספקים הנעים בין 200 ל-330 כ"ס, וכל שכתבנו בפיסקה האחרונה אמור להתגמד מול גרסת ה-AMG. ה-E קלאס תגיע לישראל במחצית השנייה של 2009.

עוד הציגה מרצדס את ה-SLR סטרלינג מוס, הגרסה האחרונה והשאפתנית ביותר שלה למכונית שנבנתה יחד עם מקלארן הנושאת את שמו של נהג המירוצים האגדי. 75 יחידות ממנה תיוצרנה, ו-750 אלף אירו מחירה של אחת. זו הוצגה כבר בפריס, לצד נתונים כמו קרבון מכל עבר ו-650 סוסים, אבל בהחלט שווה מבט נוסף.

ממש בסמוך הציגה דיימלר את הצפלין לבית מייבאך. מכונית הפאר שמתקשה לעמוד בקצב של המתחרה רולס רויס, זוכה לשינויים המינימליים המתבקשים בכדי שניתן יהיה לשייך לה את התואר דור חדש. ההבדל המוחשי ביותר הוא השם שהוצמד לה, החוזר לאחר 80 שנה. בכדי לקסום לביליונר התורן, ניסו בחברה להפוך את פנים הרכב ליותר מפואר עם שימוש נרחב במיטב ריפודי העור וכוסות קריסטל. 640 כ"ס יפיק מנוע ה-V12 שלה, הכמות תעמוד על 100 יחידות וחצי מיליון דולר תעלה האחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully