וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה קרוסאובר, כאילו

4.3.2009 / 12:04

לא עוד סתם רכב כפול הנעה. הקרוסאובר ניסאן קאזנה מתהדר במידות קטנות ועיצוב יומרני בשם האופנה. והוא גם בדרך לייצור

קובי ליאני

צילום ועריכה: קובי ליאני

ניסאן, כמו אינפיניטי שבבעלותה, לא סובלת ממחסור בכלי-רכב לשעות הפנאי. את ההשגות וההבנות החדשות היא חולקת עם הקהל דרך מתיחות פנים או גרסאות עממיות כמו ה-X טרייל או הקשקאי המשפחתי, ויש עוד אחרים. אולם לאחרונה, נראה כי סגמנט הקרוסאוברים עובר משהו מעניין - הממדים מתכווצים, הפרופיל מכונס יותר, והחזות עוטה מרכב דמוי קופה לו ארבע דלתות בגיבוי וורסטילי מוגבל כשמרווח הגחון הוא לפרוטקול בלבד.

הקונספט האחרון של ניסאן, קזאנה, רומז על עתידה של משפחת הקרוסאוברים הקצוצה של היצרנית. או לפחות זו הקטנה עד מאוד. המראה הלא שגרתי לא יכנס לשימוש כנראה, אך ההנחה היא שהפרופורציות מלמדות על גרסה מוקטנת לקשקאי. בכל זאת, גם ניסאן צריכה ג'יפון.

עם ארבעה מטרים מקצה לקצה, הקונספט - כהרגלו של רעיון בלבד - מפזר החוצה אשליות בלי גבול ומעט מאוד פרקטיות. הכניסה למכונית נעשית דרך דלתות אלקטרוניות הנפתחות מעצמן וחסרות את קורה B האמצעית, והחישוקים בקוטר 20 אינטש לא ממש צועקים משמחה בואכה אל מדרונות החול והבוץ.

הקאזנה אמורה להבשיל לכדי ייצור במהלך השנה, לקראת השקתה אי שם ב-2010. מפעל סאנדרלנד הבריטי בו מורכב הקשקאי אמון על הייצור, ובחברה מקווים כי כמוהו, גם לה יהיה ביקוש גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully