וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזירה עצמה אל הטבע

5.3.2009 / 16:39

אינפינטי עמלה 20 שנה על דגם הקונספט 'אסנס' שצופה את עתידה המהיר והירוק של קבוצת ה-GT. הטבע בפנים

טפח מקומר, סט תיקים של לואי ויטו, וחבילה ריקה מפרטים – אלו בדלי האינפורמציה הזעומים שקיבלנו מאינפיניטי בנוגע לאסנס הנראה כאן לפניכם, רגע לפני שהופיע בז'נבה. על פי דברי החברה האם ניסאן, 20 שנות קיומה של החטיבה הן משך הזמן שנדרש על מנת לרקום מתכות ומנוע עבורו. ואם לשפוט על פי התמונות, בהחלט אפשר לשבת ולרייר מרחוק.

לאסנס סידור הושבה לשני אנשים, נהג פלוס נוסע מלפנים, ותא נוסעים היוצר חיץ מוחלט בין הנהג לספון לידו. מעין קוקפיט אינדבדואלי קלסטרופובי לכל אחד. לצידם של אלו, מצויה קונסולה מינימליסטית בעיצובה, אך מקנה אפשרות לבחור אילו מתגים נחוצים לצורך הבסיסי ביותר. אנחנו יכולים לחשוב על כמה כפתורים שאפשר להעיפם החוצה או להרחיקם מהעין ולנטרל את העומס המיותר על האישונים.

על גלי הים והמומנט

תחושת הספורט תמיד חסרה משהו בתחום ההנאה בהיעדרה של הנעה אחורית, בפרט כאשר הכוח ההיברידי גדוש מומנט, ומשום שכך, אין עילה משמעותית לשינוי או היצמדות להנעה קדמית. האסנס מיטיבה עם הנוהג ביצרן, ומשחררת לסרן האחורי 600 כ"ס ממנוע הסדרתי בנפח 3.7 ל' V6 ויחידה חשמלית עתירת עוצמה וזרמים שמקורם בסוללות. לתיבת ההילוכים האוטומטית 7 יחסי העברה ותפעול ידני (מנופים).

המעצב הראשי של האסנס, שירו נאקמורה, מספר כי את עיצובה המרשים משכו ממראות הטבע הפראיים הרווים בקימורים חדים, בגלישות הרים, נהרות וכן מהים הגדול. השבכה הקדמית קורצת לכל התוצרת המוכרת של אינפיניטי וכך גם זנבה העתידני, אך עם מהות (אי אפשר בלי) וראייה מוקדמת למלחמות העתיד בקבוצת ה-GT הירוקה ודלת שיעור הפליטה.

"האסנס הוא קונספט בלבד. אין לנו שום כוונה לייצר את הדגם בעתיד. יחד עם זאת, אנחנו מקווים שהקהל יבין עד כמה התקדמנו בשנים האחרונות. האסנס מראה את הפוטנציאל שלנו לייצר מכונית ספורטיבית מיוחדת במינה שתוביל אותנו לעבר הדגמים העתיידים שיבואו בתקופה הקרובה והרחוקה". אומר נאקמורה. ואנחנו שואלים, מדוע לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully