וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על ראש המלכה בוער הכתר

7.3.2009 / 7:18

מאזדה עדכנה את ה-3, עם חידושים דקורטייבים לצד שדרוגים בתחומי ההנעה. MPS תהיה חזקה מתמיד, אבל לא אצלנו

קובי ליאני

צילום ועריכה: קובי ליאני

היא רצתה להיות שונה, אולם יצא לה בערך. היא ניסתה להתחדש, אך הסכמטיות מנעה זאת ממנה. זהו העידן החדש במאזדה 3 הדור הבא; המכונית המשפחתית של ישראל ומלכת הליסינג, לא תרסק לאף אחד את התחזיות ותאחוז בכתר גם בשנים הקרובות כפי הנראה.

בעוד פחות משלושה חודשים מאזדה 3 החדשה תנחת כאן. הפרופיל והחזות מתוחי הפנים הולידו מרכב סדאן וקומפקט סולידים, וכן יחידות הנעה חזקות אך במעט מאלו המשרתות את הנוכחית. מדף המנועים משיק סדרות חדשות-ישנות, חלקן רבות בשכלוליהן וכוללות גם מנגנון 'עצור וסע', והיתר – אלף שש מאות סמ"ק, ומנועי 2.0 ל' הטוחנים הספק של בין 110 ועד 150 כ"ס לתיבות האוטומטיות חמישה הילוכים. סעיפי הגודל מצהירים על התארכות של כמה סנטימטרים בישבן, צמיחה רוחבית קלה, וגובה שהתבגר מקץ חצי תריסר שנים.

עוד נצפה באשנב, גרסאות טורבו-דיזל רבות עוצמה בנפחי 2.2 ל' המשותפות למאזדה 6. באמצעותן, מופקים הספקים רמים, שיעור פליטת מזהמים נמוך, וצריכת דלק צנומה מהממוצע בשל טכנולוגיה מעודכנת במגדשי הטורבו. טריוויאלי שאלו יחסרו מהנוף הישראלי, בהתאם למגמת השיווק של היבואן.

לא רחוק מהעין, כן מישראל, וקרוב יותר ללב, מאזדה השיקה שוב את האחות החמה למשפחה ה-MPS, או מאזדה 'ספיד' במקומות מסויימים. 260 כ"ס נסחטים דרך תיבה ידנית 6 הילוכים ומנפח של 2.3 ליטר טורבו. נחיר מלבני מלפנים, אגזוזים כפולים, קצת צעצועים בשביל הדאווין, ויש לכם כאן נסיכת ליסינג עם טורבינה בטוסיק. MPS בישראל? לא ממש. בהתחשב במהות שלה, אפשר להשלים עם העובדה שלא נראה אותה כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully