וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגנה שטייר זורמת

8.3.2009 / 10:45

חברת הפיתוח האוסטרית תייצר מכונית קומפקטית וחשמלית תחת כנפיה. האמצעים כמו הכתובת על הקיר, לא מותירים מקום לאשליות

סדנאות הפיתוח והשיפורים נחתו בז'נבה במספרים מצומצמים מהסיבות המובנות. כוחות סוס או פיתוחים חדשים מעניינים, אבל היום יש דברים חשובים יותר. אצל מגנה שטייר עניינים כמעט כרגיל, והיא שוב הולכת איכות אחרי הסביבה עם מכונית חשמלית משל עצמה – 'מילה EV'.

הדגם שנבחר ליישום הרעיון הירוק, מציג חזות כשל קומפקט-קרוסאובר מוגבל. אורבני או לשטח, תלוי בלא מעט משתנים. גם אשתקד חשפה מגנה-שטייר קונספט היברידי - 'מילה אלפיין'. אלא שלמעט התעניינות מצד מספר יצרניות, הדרך לייצור מלא נתקעה על השולחן. ה-EV, משווה ל'מילה' פרופיל סדרתי וקבוצתי כשעל הייצור תנצח מגנה שטייר בגפה.

מערך ההנעה הטכנולוגי על פי פרסומים, מוכן לתפעול מיידי. כלומר, בהנחה שהקונספט לא יתעכב יתר על המידה, סיכוי גדול שהמילה EV תגיע לכבישים הציבוריים כפי שהיא מוצגת דהיום. עם קומבינציה של סוללות ליתי'יום-יון ומנוע עזר חשמלי, מפיקה המילה EV 67 כ"ס וטווח של 150 ק"מ המוגבל על ידי טעינה של שעתיים וחצי בין נסיעות.

סביר שתהיה התעניינות רבה יותר בדגם זה מאשר במכוניות ספורט בשל הריצוי הפוליטי. אולם איש אינו משלה עצמו שקונספטים דינם לבוא וללכת לעתים ללא כל זכר אחריהם. האם המילה EV כמו האלפיין תיגנז, או תפלח את דרכה אל האספלט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully