וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוושים לסוזוקה

8.3.2009 / 12:16

חברת 'ברו F1' חושפת את זוג אופני הפורמולה 1 הראשונים בעולם. 7 קילוגרמים בלבד ומחיר התחלתי של 20 אלף לירות שטרלינג

לאנס ארמסטרונג או לואיס המילטון, את מי תעדיפו? ואולי בכלל אפשר לנסות ולחוות את שני הדברים יחד אך בצורה קצת שונה; ענקית הטכנולוגיה 'BERU F1' אשר מספקת אמצעי מיגון ופיתוח לעולם המירוצים, תחשוף מחר זוג אופני פורמולה 1 במוזיאון המדע הבריטי באנגליה. שנים של פיתוח והשקעה פיננסית עתירה, הפיחו חיים בגרסה הדפיניטיבית למדוושים האתלטים.

ה'פקטור 001', הוא לא פחות מאשר תאום דו גלגלי למכונית פורמולה 1 תקנית - עד כמה שהקרבה המכאנית והחולמנית מאפשרת ללא שימוש במנוע. שלדת המונקוק האחידה פוסלה מקרבון קל משקל – מתחת ל 7 קילוגרמים כולל ציוד הנשיאה, ותשתית אלקטרונית וטלמטרית חוצה את צינורות המרכב, ומעלימה כל זכר לחיווטים כעורים וגלויים לעין.

מערכת הבלמים תהיה על טהרת הקרמיקה היעילה. חיישנים בכל פינה מנטרים ואוספים נתונים על מהירות ושינויים בתנופה, צלעות גלגלים אחידות ( 8 במספר) ומושב בהתאמה אישית - עד סטייה של מילימטר בודד יפנק את הישבן. בסיועו של מחשב בקרה, מערך נלווה של תקשורת לווינית ואלחוטית שולח אינפורמציה לעמדת הפיקוד. שם ניתן למשוך מסקנות לאחר השימוש, ולנסות לשפר את זמני הרוכב.

יש לציין כי זוג האופניים אינו מיועד אך ורק לאנשים מתחומי הספורט או המקצוע. כל אדם אשר חובק את הרצון לצלוח את איתני הטבע בשעות הפנאי, יוכל לרכוש את הפקטור 001. רק תדאגו לכך שברשותכם 20 אלף לירות שטרלינג, כ-120 אלף שקלים לפני מיסים מקומיים. רצוי גם שתצטיידו בייצר תחרותי משודרג על פני יום שבת בחיק הטבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully