וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכרון גורלכם

13.3.2009 / 8:52

DAR, סוג של קופסה שחורה סמויה, יספר לכם מה עשה ואיפה היה הרכב שלכם רק חברו אותו ל-USB. משחקי ריגול

מי צריך אינטואיציה כדי לדעת מה הילדים עושים עם האוטו? רשת 'Hammacher Schlemmer' האמריקנית מציעה ללקוחותיה הפרנואידים וגם אלה שלא, את ה-Driving Activity Reporter (או DAR בקיצור), מכשיר העוקב אחר הנעשה מאחרי ההגה בזמן אמת. גודלו כשל חפיסת מסטיקים, ומפני שהתרכובת עשויה 'ניאודימיום' – חומר המשמש בין היתר לכיסוי כוננים קשיחים, ניתן להצמידו למרכב המכונית מבחוץ או מבפנים ללא חשש שמא יתנתק ממקומו. בנוגע לסעיף החשאיות, תאלצו להיות יצירתיים.

אמצעי הריגול העומדים לרשותו, פשוטים ויעילים. בסיועם של 16 ערוצי GPS, המחשב עורך מיפוי של איזור הנסיעה, ואוגר עד 100 שעות רצופות של זמן נהיגה; דרכים, מהירות ממוצעת, עבירות על החוק, הכול נרשם וניתן לסקירה עם חיבורו דרך שקע USB המצוי בכל מחשב ביתי. את המידע ניתן לשלוף החוצה דרך תוכנה הכלולה במחיר.

אורך חייו של המרגל הדיגיטלי בכל מחזור אנרגיה הוא כשלושה שבועות, והזנתו היא דרך צמד סוללות AAA (לית'יום) הנרכשות בנפרד. הוא עמיד בפני כל תנאי מזג האוויר ובמידה והרכב דומם למשך יותר משתי דקות, הזכרון נכנס למצב שינה באופן אוטומטי. המחיר ליחידה אחת הוא כ-230 דולרים, כלומר עם מסים ודמי משלוח מדובר על יותר מ-1,000 שקלים. שווה? תלוי בחומרת הפרנויה שלכם.

פרטים אודות הזמנת ה-DAR תוכלו למצוא באתר החברה. אז...שלא יעקבו אחריכם!

  • עוד באותו נושא:
  • gps

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully