וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו 407 מחייכת לסביבה

15.3.2009 / 9:52

המשפחתית הגדולה של פיג'ו מתחדשת במנוע טורבו-דיזל קטן נפח וידידותי לריאות. מתנה ירוקה לאמצע החיים והצהרה חשובה לעתיד

במהלך הקיץ האחרון, ה-407 הדרמטית זכתה למתיחת פנים קלה בגרסת הסדאן והסטיישן. השינויים הוויזואליים לא היו מהותיים והתמקדו בעדכונים עדינים באיזור השבכה, הפגושים, ויחידות התאורה מלפנים ומאחור. תא הנוסעים אף הוא התמרק בתוספות חיוניות אולם את עיקר ההתחוללות המסיבית הקצתה פיג'ו לתחומי ההנעה וההנאה, בסיועו של מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ל' , 140 כ"ס, העומד בתקן הפליטה 'יורו 5' ופולט 150 גק"מ לאוויר.

כעת, מצטרפת הטמעה נוספת לקשת המנועים תוך דילול שיעור פליטת המזהמים וצמצום משקל המכונית בשל נפחו הבינוני של המנוע - 1.6 ל' בלבד ו-110 כ"ס. אלא שבשורות בימינו אמורות להיות קצת יותר רלוונטיות לפוליטיקה הסביבתית. יופי כידוע, דורש התעמקות תכליתית על מנת להאריך את חיי המוצר.

באמצעות מספר שינויים מכינים הכוללים את החלפת מערכת
ההיגוי לאלקטרו-הידראולית, הפיג'ו מצליחה להניב פליטת CO2 נמוכה מאוד של 129 גק"מ מנפח זה. באופן ישיר, גם צריכת הדלק מיישרת קו עם החידושים ומחזירה בממוצע 20 ק"מ לליטר סולר.

יש לציין, כי נתונים מסוג אלו מיוחסים לקבוצות המיני והסופר מיני בדרך כלל. עם זאת, נראה כי פיג'ו מתקרבת בצעדים משמעותיים ליעדי האיחוד האירופי ולבטח תחצה את קו הגמר עם יתרון קל על מתחרותיה. מיבואנית פיג'ו לישראל חברת 'דוד לובינסקי', נמסר לוואלה! רכב כי הדגם לא יגיע לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully