וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת הרכב הבריטית בוטלה

המשבר הכלכלי ממשיך לגרוף קורבנות בתעשייה. מארגני האירוע הודיעו על ביטול התערוכה. שיבוץ מחדש? אולי ב 2013

התערוכה הדו-שנתית בבריטניה הנערכת בחודש יולי, בוטלה בשל המשבר הכלכלי העולמי. כך מתפרסם היום באתר החדשות 'אוטוניוז אירופה'. לפי הפרסום, לא מצאו לנכון המארגנים להתחייב להקמת מתחמי הענק שעלותם גבוהה מאוד, כאשר מידי שבוע נשמעים קולות ייאוש על צמצומים בכוח אדם או גריעות בפס הייצור.

בחמשת החודשים האחרונים, עלו קולות מן השטח על ביטולים צפויים של תערוכות רכב מסביב לגלובוס; בתחילה הייתה זו תערוכת הרכב בשיקגו, אח"כ טוקיו – המועמדת המובילה להורדה, וכעת בריטניה חטפה את המכה הכואבת. המפיקים אינם יודעים מתי ואיפה, תחזור התערוכה אל חיקו של הקהל הבריטי.

מייק אוורט, מראשי SMMT האחראים על הפקת האירוע, מנסה לשפוך אור על הנושא: "ברגע שהמצב הכלכלי ישתפר, אנחנו נשוב. אך האמת המרה היא שאיש אינו יודע מתי זה יקרה. אם תחול נסיקה קיצונית כמו הירידה שאפיינה את החודשים האחרונים, קיים סיכוי טוב שב 2011 התערוכה תחזור לחיים. אך מבחינה מציאותית אנחנו מדברים על מועד מאוחר יותר". כך אומר בהתייחסו למצב הקשה אליו נקלעו.

הבעיה שמולה ניצבים כעת מקבלי ההחלטות, נוגעת לקיום המשחקים האולימפיים בשנת 2012 בלונדון בגינם יחול גודש על העיר. לכן סביר, שרק ב 2013 אם בכלל יחליטו להחזירה, תתקיים התערוכה כסדרה. עוד הוסיף אוורט כי למרות פסק הזמן שנכפה עליהם, יש להם האפשרות לערוך חשבון מקצועי עם עצמם ולבדוק מה מצופה מתעשיית הרכב בבריטניה ברמת הייצור, ובאופן הצגתה.

במעבר חד, נזכיר שוב כי גם ישראל לא נמלטה ממלכודת המשבר הדביקה. רק בתחילת החודש הודיעו מארגני תערוכת 'גלגלים' המיועדת לעלות בחול המועד פסח בגני התערוכה, על ביטולה בשל אותם משתנים פיננסים. תערוכת 'אוטומוטור' הדו שנתית, עדיין לא בסכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully