וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש אמריקני בחנייה

21.3.2009 / 13:02

סדנת ROUSH מקדימה את כולם וחושפת את קיט השיפורים הראשון לפורד מוסטנג R427 החדשה. מבעיר הצמיגים התורן

היינו רוצים לספק לעיניכם תמונות של צמיגים מסתחררים, או דריפטים מעלי עשן, אבל סדנת ROUSH טרם שחררה את הסוס האמריקני בדהרה אחוזת אמוק מהמחסן. רק לפני כמה חודשים המוסטנג 2010 הסדרתית הוצגה לפני הציבור, וטרם שמענו על טיונרים מקומיים (ארה"ב) שהספיקו לפרק ולהרכיב אותה מלמטה ועד למעלה. לכן לעת הנוכחית, נסתפק בפרטים מתגרים לסטייג' הראשון מתוך שניים נוספים, שהסדנה מייעדת למוסטנג.

קיט ההגדלה לצד חבילת השיפורים של ROUSH, נתפר במיוחד סביב מגדש ה'על' למנוע ה-V8 שנפחו 4.6 ל'. תחת כישוריהם, מחלצת היחידה 435 כ"ס ו-55 קג"מ. כמה סוגר? כמה זמן אורך המיאוץ למאה קמ"ש? נסו את דמיונכם הפרוע היות והנתונים לא נחשפו. חלק מסיבי מההתחוללות תחת מכסה המנוע, וכן כתרומה אסטתית לנראה, נעשה על מנת להאדיר את עוצמת המכונית ביחס לדור הקודם.

שיפור שכזה דורש גם תוספות למען האחיזה - מערכת מתלים משופרת מולבשת צמיגי 'קופר זאון' וחישוקי סגסוגת 18 אינטש. עוד מבחוץ, האווירה מושלמת על ידי תוספות קוסמטיות כספליטר קדמי, ספי דלתות, כנף אחורית דיסקרטית, וגוון ייחודי ואפרפר. החברים מ-ROUSH, נשבעים שזו רק ההתחלה. אנחנו נמתין לה לכשתעלה למסלול ותוכיח לעולם מה השתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully