וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסטוק לא תיוצר

22.3.2009 / 10:38

למבורגיני מתקפלת. מכונית הסאלון אסטוק לא תגיע לייצור ובמקומה תשקיע החברה בגרסאות מיוחדות ומוגבלות לדגמים קיימים

רק לפני מספר ימים, פורשה לימדה את העולם שיעור מחנך בהליכי הטכנולוגיה בקבוצת הסלון העילאית מאת הפנמרה, וכעת נראה כי למבורגיני קיבלה רגליים קרות והשתפנה, שנייה לפני שהמכונית אמורה הייתה להיכנס לשלב השני בפרויקט. את האסטוק הציגה החברה מאיטליה בתערוכת פריס האחרונה כתשובה לפנמרה, אסטון מרטין ראפיד, וכן למזרטי קוואטרופורטה הוותיקה.


העיצוב החיצוני, ארבע דלתות סדאן, היה מקור לדעות חלוקות, כמו גם חוסר ההחלטה באשר ליחידת ההנעה שתשכון מלפנים. בין אם V10 כוחני, V8 טורבו בנזין, או גרסה בכלל היברידית. אלא שהכול הוקפא כעת על מקומו כפי שמגלה ל'אוטוקאר' ראש מחלקת המחקר והפיתוח בחברה מאוריציו רגייאני: "האסטוק אינה מתאימה בשלב הנוכחי, ואין כוונה לייצרה"


את האשם תולה רגייאני בכלכלת העולם כמובן, אך עוד הוא מוסיף כי הכוונה העתידית בחברה היא לחזור ליסודות ההנאה ההיסטורים, עם שינויים דרמטיים בטכנולוגיית המכוניות. את דבריו הוא מגבה בהצהרות על שלילת שימוש עתידי במנועים מוגדשי טורבו, אי הכנסת תיבות כפולות מצמדים DSG רובוטיות לדגמי החברה, והשקעה במהדורות מיוחדות בייצור מוגבל.


עם תגלית מפתיעה זו, פורשה תאלץ להתמודד ראש בראש מעתה עם הראפיד של אסטון מרטין הממאנת לחשוף את עורה. אך היות והגרמניה לא סובלת ממחסור ברווחיות כמתחרתה הבריטית, נראה כי הפנמרה היא אס מנצח. אסור גם לשכוח כי רוב מניות קונצרן פולקסווגן, בבעלותו נמצאת למבורגיני, נרכשו על ידי פורשה כך שאולי ישנה סיבה נוספת לביטול הפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully