וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו, ביטוח מורחב לאופנועים

23.3.2009 / 13:26

חברת הביטוח 'שומרה' מציעה לאופנוענים ביטוח מורחב הכולל חילוץ וגרירה, הגנה משפטית, שיקום פסיכולוגי ועוד

נושא הביטוח בכלי רכב דו גלגליים הוא נושא כאוב משום שמדובר בפרמיות יקרות להחריד ולרוב אינן פרופורציוניות למחירי הכלים המבוטחים. זו הסיבה העיקרית מדוע מספר רב של כלי דו גלגלי לא נוהגים לרכוש ביטוחים מורחבים מעבר לביטוח החובה ולכיסוי צד שלישי (צד ג').

בכנס שערכה היום חברת הביטוח 'שומרה', נחשפה תוכנית חדשה מצד החברה שנקראית "שומרה Z" שאמורה לקרוץ לאותם בעלי כלי תחבורה יעילים. ההרחבות בפוליסת "שומרה Z" כוללות שירותי חילוץ וגרירה של 'שגריר', כיסוי לנזקי רכוש לצד שלישי בגבולות אחריות של 350 אלף שקל וביטוח הגנה משפטית עבור הוצאות משפט. זוהי למעשה חבילת ביטוח אופנועים ייחודית, המורכבת מכיסויים בסיסיים והרחבות שעד כה לא ניתנו לציבור האופנוענים והיא אינה מותנית ברכישת פוליסת ביטוח מקיף.

מחירה של פוליסה זו יהיה החל מ-402 שקל לשנה עבור 2 נהגים נקובים בשם מעל גיל 24 באופנוע של עד 500 סמ"ק, כאשר הנפח המרבי למנועי האופנועים יהיה עד 1,300 סמ"ק. הרחבה נוספת למבוטחים נקראית "איזי ריידר" והיא מקנה זכאות לטיפול פסיכולוגי להקלה על מצב פוסט טראומטי בעקבות תאונת דרכים.

בחברה מעריכים כי הפוליסה החדשה תנגוס בחלקן של חברות הביטוח הגדולות בתחום ותגדיל את נתח השוק שלה בתחום האופנועים ל-10 אחוזים.

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully