וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קרוז נחתה בישראל

ירון אדרי

23.3.2009 / 17:01

יחידות ראשונות של שברולט קרוז הגיעו לישראל לצורכי תקינה והעירכות לתחילת שיווקה. באולמות התצוגה לאחר חג הפסח

אחת המכוניות החשובות ביותר לעתיד של ג'נרל מוטורס, מגיעה לישראל. יבואנית שברולט 'UMI', מודיעה היום על הגעת משלוח ראשון ומצומצם של הקרוז, המשפחתית סדאן הגלובלית של הקונצרן, לצורכי תקינה והעירכות לתחילת שיווקה. את הופעת הבכורה שלה ערכה הקרוז בתערוכת פריס 2008, כשעל פיתוחה ועיצובה חתומות חטיבותיה של GM מכל העולם.

לקרוז מנועי בנזין בנפח 1.6 ו-1.8 ל', להם 112 ו-140 כ"ס בהתאמה, ותיבת 6 הילוכים אוטומטית חדשה. בעולם תוצע גם גרסת טורבו דיזל, וכמו כן תיבת הילוכים ידנית, אך זו לא תגיע אלינו מהסיבות המובנות. הקרוז תיוצר במפעלים שונים ברחבי העולם, ואלינו היא תגיע מדרום קוריאה.

את תחילת השיווק מייעדת 'UMI' לימים שאחרי חג הפסח, אולם תגי המחיר הסופיים טרם נקבעו. דגם ה-1.6 ל', יוצע ככל הנראה בקבוצה 2 למען ציי הרכב, כשגרסאות מאובזרות יותר כמו גם מנוע ה-1.8 ל' יוצעו בקבוצה 3. המשפחתית הנוכחית אופטרה, תמשיך להימכר במקביל לפחות בשנתיים הקרובות ובעיקר לציי הרכב.

במצבה הנוכחי של GM, לקרוז תפקיד חשוב וכשלון שלה בעולם עלול להביא את החברה לפשיטת הרגל המרחפת מעליה כבר זמן רב. למינוף השיווק, המכונית אף נבחרה להוביל את שברולט בסבב אליפות מירוצי הסאלון העולמיים WTCC שם היא מתקשה להדביק את ב.מ.וו וסיאט. במציאות שמחוץ למסלול המירוצים, תהיה הקרוז חייבת להצליח יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully