וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RR4 לקראת ייצור

ירון אדרי

24.3.2009 / 9:41

רולס רויס חושפת פרטים נוספים על הגרסה הסדרתית של מכונית הקונספט 200EX. איך נשמעים לכם מגדש 'על' ו-500 כ"ס?

באי בתערוכת ז'נבה האחרונה, יכלו להתרשם ממכונית הקונספט של רולס רויס ה-200EX. מי שרצה לדעת קצת יותר פרטים, נאלץ לנבור בעיקר ברשת האינטרנט כי שום דבר עדיין לא היה רשמי. כעת, מתפנה החברה לגלות מה תכננה עבורה, ומה מחכה ללקוחות עליהם פסח המשבר הכלכלי.

ל-200EX, שתשווק תחת השם RR4, יש מנוע V12 בנפח 6.6 ל' ואת זה אנו כבר יודעים. עכשיו מגלים לנו כי זה יונשם בעזרת מגדש 'על', בכדי להציג הספק עגול של 500 סוסים אצילים. בשולי הדברים מציינים ברולס רויס כי מדובר על מנוע בעל שיעור פליטת מזהמים פחותה ממנוע הפאנטום המקביל, אבל ביננו, לא נראה כי זה מה שישכנע אתכם לקנות אותה או לא. עוד בחטיבת הכוח תיבת 8 הילוכים אוטומטית מבית ZF.

כאן מסתיימת ההודעה של רולס רויס, ואם אתם רוצים לדעת עוד תאלצו להמתין בסבלנות. אולי זו הדרך במציאות של היום, ליצור סקרנות שאולי תביא את הלקוחות. מה שלבטח אפשר לספר, זה שתא הנוסעים יכיל את כל הפאר והטכנולוגיה הקיימים היום בשוק.

את הפרטים שכן נחשפו, גילה מנכ"ל החברה טום פורווס באירוע המיועד ללקוחות פוטנציאליים שנערך בניו יורק. מדובר על מסע יחסי ציבור עולמי שיימשך מספר חודשים, במסגרתו תציג החברה את המכונית. הגרסה הסדרתית צפויה להיחשף בתערוכת פרנקפורט בספטמבר הבא, וחודשים מעטים אחר כך יחל השיווק.

  • עוד באותו נושא:
  • רולס רויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully