וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב לעצמך מכונית

24.3.2009 / 9:56

ענקית הרהיטים IKEA, סופרת את הימים להצגתה של מכונית קונספט ידידותית לסביבה – LEKO. ולא, זאת לא בדיחה. בינתיים

השלוחה הצרפתית של יצרנית הרהיטים IKEA, פתחה בעמוד הבית שלה קישור לאתר אינטרנט נפרד, ובו נראית מכונית המוסתרת תחת וילון עליו מתנוסס לוגו החברה. את הקונספט עיצב לכאורה כריסטופר גרוס, אחד ממעצביה הבכירים של החברה, אשר נרתם לנסח עבור הגולשים הסברים מקדמיים בהקשרה של המכונית. מעל ראשו של גרוס, נראה שעון (טיימר) הרץ לאחור וסופר את הימים, השעות, השניות – עד להסרת הלוט באחד באפריל.

אולם אחד באפריל, כפי שידוע – הוא יום הלצות והיתולים. לכן, עולה ספק מה בדיוק מתכננת IKEA להשיק בין ה-31 למרץ ליום הנבחר ובעיקר שהפרטים אודותיה עדיין לא פורסמו במלואם. שיתוף הפעולה עם ה-WWF, 'קרן חיות הבר העולמית', תחבור לכדי מודל ירוק ונחמד לעצים, חלילה שלא יתקבל הרושם שהשוודים הורסים את הנוף. בנוסף, מבנה המכונית יאפשר הושבה לשניים או ארבעה אנשים, במבנה קופה או ארבע דלתות נטול קורת גג.

לעת עתה, המכונית תכונה –LEKO , עוד אחד מהכינויים המשונים והמתחכמים של IKEA ולא ברור דיו אילו חומרים התאחדו על מנת לייצר אותה. השערה ראשונית גורסת שלא מדובר בעצים וברגים הניתנים להרכבה עצמית למרות השם שמזכיר חברה אחרת, לגו. אך כמו שארית העולם, נאלץ גם אנחנו להמתין לאחד באפריל ולגלות אם עבדו עלינו בעיניים, או שמא הביקור הבא ב IKEA יחייב אותנו להביא עוד כמה אנשים לסחוב את אריזות הענק.

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully