וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של אקורה - ב.מ.וו

25.3.2009 / 13:02

חטיבת היוקרה של הונדה תחשוף בתערוכת ניו יורק את הקרוסאובר MSX קונספט. יריב ראוי לב.מ.וו X6?

התחזיות של הונדה לשנה הבאה מותירות את תעשיית הרכב מתנועעת בענן סמיך. מה באמת מתחולל מאחרי אותן הצהרות על קושי כלכלי שהביא, בין היתר, לגניזתן של הונדה S2000 וגרסת ה'על' הנחשקת NSX? לכאורה, מתקבל הרושם כי דווקא ארה"ב יוצאת נשכרת מאותן מהפכות כלכליות בחברה, היות וחטיבת הפרימיום – אקורה, מספקת לאחרונה כותרות על התרעננות כללית. בראש החזית עומד ה-MSX קונספט, רכב פנאי-קופה שיחשף בתערוכת ניו יורק וצלליתו לא משאירה מקום לספק. המטרה – ב.מ.וו X6.

הטיזר החשוך, כמו תמיד, לא תורם להבנה הכללית אך ממנו אפשר להסיק כי משהו בתפיסה הוויזואלית של אקורה השתנה. החיטובים גליים יותר, קצת פחות גסות ריבועית, ומראה דינמי שיעזור ללקוח להתקרב למוצר. היעד הוא 2010 או 2011 לכל היותר, כשכרגע לא מדברים אל שוק אחר מלבד ארה"ב.

בחזית האקורה MSX ישכנו שניים או שלושה מנועים חזקים ועתירי נפח, תלוי במפרט. אלו משתמשים בשישה ושמונה צילינדרים, אלא שבנקודה זו, מופיע תמרור עצור; מוקדם לדבר על מאפיינים נלווים כמו אבזור וצעצועים, אם כי בהתחשב במוניטין של אקורה, לא צפויים לב.מ.וו חיים קלים במיוחד בארה"ב. מקור הדאגה של הבווארים מגיע מבית - ממסלול המירוצים הגרמני של נורבורגרינג שם מכיילת הונדה את מערך המתלים של ה-MSX.

כשהדגש עובר לביצועים, והנדיבות המפנקת משחקת תפקיד משני, אקורה היא סימן החיים החיובי היחיד שמגיע בתקופה האחרונה מהונדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully