וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה לאניני הטעם

25.3.2009 / 15:49

היצרנית משטוטגרט חושפת מהדורה מוגבלת ואופנתית לרכב הפנאי קאיין GTS. משהו קטן, לגבר האמיד

פורשה היא לא רק יצרנית הרכב הרווחית בעולם, היא גם טורחת להחצין את העובדה ששום משבר כלכלי בעטיו מתחרות קורסות, לא מצליח להשפיע עליה כהוא זה. אולי מדובר בשי מהלל בשל כמות המכירות מדגם הקאיין שניפח את חשבון החברה, ואולי בכלל נוצרה תחושה שצריך לרכב על גל ההצלחות. מה שלא יהיה, נראה כי רכב הפנאי המבוקש הוא תפוח אדמה לוהט שצריך לנצלו עד תום.

פורשה משיקה את ה'דיזיין 3', מהדורה מיוחדת הנושאת את כל הסממנים הנכונים אליה היא מוסיפה אביזרי יוקרה בדמות תיקים ושעונים לגבר האמיד – העיקר שירגיש שהעולם בכף ידו, והרגל לא רואה אף אחד ממטר. להידור המכונית, היא עטויה מעטפת אפורה בגוון כהה ואקסקלוסיבי, פסי קישוט מסביב ועל החרטום, וחישוקי ענק בקוטר 21 אינטש. בפנים מקיפה את היושבים מערכת שמע מתקדמת של 'BOSE'.

הרי מובן שרוכש הקאיין GTS בגרסתה זו, לא זקוק לשיעור חוזר באשר לביצועים. לפיכך, לא תגלו כאן שום דבר מרעיש בתחומי ההנעה פרט למערכת פליטה עבה המנגנת על חוש השמיעה. המנוע הוא אותה יחידת V8 בנפח 4.8 ל' הדוחסת 405 כ"ס ו-50 קג"מ לכל הגלגלים, ותיבת הילוכים טיפטורניק S מחלקת את העוצמה. המהירות המרבית מוגבלת ל-251 קמ"ש.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully