וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן הוא כמו גלגל ענק

29.3.2009 / 8:36

מאיפה מקבלים המעצבים הגרפיים את ההשראה? ה-'PR5 קונספט' של דיוויד פנארלה גם היא מקורה בעולם החרקים

זו אינה הפעם הראשונה בה אנו נתקלים בעיצוביו של דיוויד פנארלה (Panarella), המעצב הגרפי האיטלקי שהביא לנו דוגמאות קצת יותר פרקטיות בעבר כמו האודי QXP – גרסת מדע בדיוני למכונית פנאי-שטח. אולם כמו עמיתיו לתחום, גם פנארלה לא חמק מתסביכי הארמגדון העתידניים, וחושף בפנינו פרזנטציה נוספת למכונית דמיונית שתשתלב בתנועה העירונית בשנת 2020.

ה-PR5 קונספט, היא הכלאה אורבנית בין אופניים למכונית פרטית ונקייה. כפי שניתן לראות מגלגלי הענק המוצמדים לסרן האחורי, הרבה מקום למנוע לא נשאר, כך שעל פי המתחייב מותיר הוא את התנועה למערכת חשמלית טהורה: שני מנועים חשמליים בבסיס הגלגלים האחוריים, אשר דוחפים את החרק למהירות מרבית של 145 קמ"ש כשעל זיהום אוויר אין מה לדבר ללא בנזין או סולר מפייח.

העיצוב החיצוני לא פחות מבהיל מהמהפכנות שבו; שני אנשים בלבד מוצאים מקום בתחום חלל הנוסעים, כאשר על הפדחת מגנה קונכיה מעוגלת ומחוסמת – שריון טבעי מעולמם של מרובי הרגליים והמחושים. פנארלה טוען שהעיצוב מקנה לו חופש להחליט להיכן לשלח את המכונית ביום המיוחל – לכביש המהיר או לתחום העירוני. אלמלא חוזי השחורות לעולם מפוחד וחשוך, אולי היינו טורחים להאמין לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully