וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימני סערה מבוואריה

29.3.2009 / 13:15

סדנת 'G פאוור' משיקה גרסה סוערת לב.מ.וו X5. עם 525 כ"ס, לא נראה שיהיה לבעליה הרבה פנאי לשטח. למה כן?

אם היינו זקוקים להוכחות נוספות שב.מ.וו X5 אוהבת את מאתגרי החוק בערך כמו שהם מעריצים אותה, באה סדנת 'G פאוואר' ומיישרת לנו את התזה. ב.מ.וו X5 של 'G פאואור' אכן נראית כמו משהו שהגיע רכוב על גל צונאמי מהאוקיינוס, ואם הדגים הקטנים מחפשים מחסה, הדרך היחידה שיש להם לשרוד היא בעבור 'פרוטקשן' – עדיף בקבלנות.

ה'טייפון', כך על פי גרסת המשפרים, היא ה-X5 החזקה ביותר בעולם. מלפנים שוכן מנוע טורבו V8 רב-און בנפח 4.8 ל', אלא שכאן 'G פאואור' משתמשת במגדש-על כפול ועוצמתי פרי פיתוח מהנדסי מכון ASA – אותו מקור שאחראי לכל החלומות חסרי הגבולות של הסדנה. בסיועם של אלו, הצליחו בסדנה לשכלל את היחידה כולל מודיפיקציות בטכנולוגיית היניקה והפליטה.

ההשתפרות הגרנדיוזית מזניקה את ההספק ל-525 כ"ס (170 נוספים על אלו של היצרן), המומנט נדחף מ-47 קג"מ ל-60, ו-275 קמ"ש מושגים ללא מאמץ ניכר. 0-100 קמ"ש? 5 שניות בלבד. 0-200? זה ייקח כבר 18 שניות. כמובן, הכול נעשה דרך ארבעת הגלגלים, ובאמצעות תיבה אוטומטית שישה הילוכים.

מעל העוצמה המפלצתית הזו, קשה להותיר את חזותה של ה-X5 ממש כפי שהיא ללא מלתחה מתאימה. ועם שם כמו טייפון, אילו ברירות כבר יש? מלפנים, שבכה ענקית מרחיבה פתחי יניקה שריריים, מאחור צמד מפלטים משחררים גניחה עמוקה, לחישוקים 23 אינטש ועל הכל יושב "בודי קיט" מתאים.

רוצים לדעת מה מחיר הסופה? גם אנחנו, אבל אין. אולם מי שנמנה עם הדגים הקטנים ורוצה את ה-X5 טייפון, שלא יתפלא אם בסוף ימצא את עצמו ישן עימם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully