וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבירות בכמות מסחרית

ירון אדרי

2.4.2009 / 9:51

ראיתם פעם רנו קנגו שהתחפשה למאזדה 3? שוטרי התנועה ראו, אך נדהמו לגלות שזה היה רק החלק הקטן בסיפור

פורים עבר מזמן, אך לא כך חשב נהג שנעצר אמש (רביעי) על ידי משטרת התנועה לבדיקת רשיונות שגרתית. הנהג, תושב כפר קרע בן 38, החנה את המאזדה 3 שלו בצד הדרך, אלא שבפועל היתה זו רנו קנגו מסחרית. ואיך זה עומד במבחן המציאות? פשוט מאוד. לוחיות הרישוי שהוצמדו למכונית הגיעו ממכונית אחרת.

אולם לכל דבר יש הסבר הגיוני, וכך גם לבחור. לשוטרים שניצבו מולו, הוא סיפר במלוא הכנות כי על הרנו שברשותו יש צו עיקול, ועל כן בחר להחליף את לוחיות הרישוי בכאלה ש"מצא ברחוב" וזאת בכדי שלא יקחו לו אותה. בירור קצר מגלה כי המאזדה שייכת לחברת השכרה השוכנת בלוד, ובעליה אכן הגישו תלונה למשטרה על גניבת לוחיות הרישוי שלה.

ואם חשבתם שכאן נגמר הסיפור, הרי שאתם טועים. עבירת ההתחזות היתה רק חלק קטן מגל של צפצוף על החוק. רישיון הנהיגה של הבחור אינו בתוקף כבר שנתיים, כך גם רישיון המכונית (הקנגו, לא המאזדה) ואפילו ביטוח החובה לא היה בנמצא. ומעל כל אלה, שותפו של הנהג לנסיעה היה תושב טול כרם ששהה בתחומי ישראל ללא אישור מתאים (שב"ח).

בזמן הקרוב, תישאר הקנגו במגרש המכוניות המשטרתי, שם היא לא זקוקה לכל ביטוח או רישיון. הנהג עצמו הועבר להמשך טיפול אצל הגורמים המתאימים, ורק בעלי המאזדה ממתינים ליד תיבת הדואר, כי מי יודע איזה דוחות הם עלולים לקבל בגין שואל הזהות.

  • עוד באותו נושא:
  • מתנ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully