וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנגיונג מציגה: קרוסאובר היברידי

4.4.2009 / 9:13

C200 קונספט החדש של סאניונג יציע שני מנועים חדשים, טכנולוגיה היברידית ויגיע לאירופה בעוד שנה

יצרנית הרכב הקוריאנית סאנגיונג אשר נמצאת תחת שליטת SIAC הסינית (המותג הסיני הראשון להגיע לישראל, תחת דויד לובינסקי), חשפה בתערוכת סיאול את ה-C200 החדש. הקרוסאובר החדש, עוצב על ידי סדנת ג'יאוג'ארו באיטליה והוא קטן יותר מאחיו הוותיקים יותר. מידותיו (4.4 מטר לאורך, 2.65 בבסיס הגלגלים) מעמידות אותו באותה קטגוריה עם הראב4 של טויוטה, הטיגואן של פולקסווגן ודומיהם.

C200 החדש יאכלס גם שני מעונים חדשים. הראשון והמשמעותי ביותר מבחינת סאנגיונג לאירופה הוא כמובן מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר והמנוע השני, גם הוא מוגדש טורבו, אך לוגם בנזין ומגיע בנפח 1.8 ליטר. יתכן ומדובר במנוע זהה או מתקדם יותר למנוע SAIC שהותקן ב-MG550 שלו 160 כ"ס. סאנגיונג מתכוונת להציע את ה-C200 עם שתי תיבות הילוכים, אוטומטית עם 6 הילוכים וכן תיבה ידנית.

סאנגיונג גאים לספר כי בזכות הפחתת משקל משמעותית וכן שימוש בשניה מנועים החדשים, עלה בידם להפחית במאוד את צריכת הדלק של ה-C200 לעומת אחיו הגדולים ולצמצם בלא פחות מ-50 אחוזים את פליטת ה-CO2, אך הם אינם מוסרים מספרים מדויקים.

C200 יגיע לייצור לקראת סוף 2009 והוא צפפוי להגיע אל אולמות התצוגה בבריטניה בתחילת 2010, לא לפני שיעבור את סדרת מבחני הריסוק של ארגון הבטיחות האירופי NCAP. בשלב זה, עדיין מוקדם לקבוע אם רכב זה יגיע לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • סנגיונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully