וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: באטון יזנק ראשון במלזיה

ירון אדרי

4.4.2009 / 13:49

ג'נסון באטון וקבוצת בראון GP שוב קובעים את ההקפה המהירה במקצה הדירוג כשיארנו טרולי שני. מאסה יזנק מהמקום ה-16

גם החום והלחות של מלזיה לא ישבשו לג'נסון באטון ובראון GP את התוכניות. בתום מקצה הדירוג עוצר הבריטי שניצח את המירוץ הקודם את השעון על 1:35.181 דקות, מספיק בכדי לתפוס את עמדת הפול-פוזישן. יארנו טרולי (טויוטה), הצדיק התורן של הסבב בעקבות פרשיית לואיס המילטון (מקלארן) והשקרים, יזנק שני. יש לציין כי שתי הקבוצות משתמשות בדיפיוזר הסורר, שתרם רבות לדומיננטיות הברורה של השניים היום.

עבור סבסטיאן ווטל (רד בול) ורובנס באריקלו (בראון), למקצה מדידת הזמנים חשיבות גבוהה היות ועומד נגדם עונש הורדה במיקום. ווטל שסיים לבסוף שלישי את המקצה, יזנק מהמקום ה-13 וזאת בעקבות הפחתה של עשרה מיקומים בגין התאונה עם רוברט קוביצה (ב.מ.וו) במירוץ הקודם. באריקלו שקבע את הזמן הרביעי בטיבו, יזנק מהמקום השמיני וזאת בעקבות הורדה של 5 מיקומים. העונש ניתן בעקבות החלפה של תיבת ההילוכים במכונית הבראון שלו, אשר אמורה לשמש במשך 4 מירוצים רצופים. המרוויח העיקרי מענישת השניים הוא טימו גלוק (טויוטה) שיזנק שלישי.

את הפתעת היום ניתן לשייך ללא ספק לפליפה מאסה (פרארי), אחד מהפייבוריטים לתואר האליפות העונה. מאסה כשל בנסיון להעפיל לקטע הדירוג השני, והוא יזנק רק מהמקום ה-16. האשם נמצא כנראה באנשי הקבוצה, שתכננו את המקצה באופן שגוי. אולם מאסה לא היחיד שאיכזב. אלוף העולם ששרוי בוודאי בלחץ בעקבות אירועי היומיים האחרונים, לא הצליח להעפיל לקטע הדירוג השלישי ומיקם עצמו בעמדה ה-13. אלא שהמילטון יהנה מהעונש של ווטל, בעקבותיו יקודם מקום אחד על הגריד. קימי רייקונן (פרארי), יזנק מהמקום השביעי ופרננדו אלונסו (רנו) שמיני.

גרנד פרי מלזיה – סדר הזינוק

1. ג'נסון באטון, בראון
2. יארנו טרולי, טויוטה
3. טימו גלוק, טויוטה
4. ניקו רוזברג, וויליאמס
5. מארק וובר, רד בול
6. רוברט קוביצה, ב.מ.וו
7. קימי רייקונן, פרארי
8. רובנס באריקלו, בראון
9. פרננדו אלונסו, רנו
10. ניק היידפלד, ב.מ.וו
11. קאזוקי נקאג'ימה, וויליאמס
12. לואיס המילטון, מקלארן
13. סבסטיאן ווטל, רד בול
14. הייקי קובליינן, מקלארן
15. סבסטיאן בורדה, טורו רוסו
16. פליפה מאסה, פרארי
17. נלסיניו פיקה, רנו
18. ג'יאנקרלו פיסיקלה, פורס אינדיה
19. אדריאן סוטיל, פורס אינדיה
20. סבסטיאן בואמי, טורו רוסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully