וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי נוויס קונספט

5.4.2009 / 8:18

היצרן הקוריאני משחרר טיזר חדש לדגם ה-HD-11, שיוצג בתערוכת ניו-יורק. עוד אלטרנטיבה מודרנית לטוסון המזדקן?

יונדאי תחשוף בתערוכת ניו-יורק את ה'נוויס' קונספט קרוסאובר. רכב פנאי-שטח נוסף שמסוגל בקונסטלציה מסוימת, להחליף את היונדאי טוסון בקבוצת הפנאי הבינונית. ההנחה המוקדמת שה'איקסיוניק' שהוצג כאן לא מכבר הוא זה שיתפוס את מקומו של הראשון, עומדת כעת בסימן שאלה לא רק מפאת מידותיו של הנוויס, אם כי גם הבשורה שהוא מגיע מחטיבת העיצוב האמריקנית בקליפורניה, שלה זהו הקונספט ה-11 במספר – ומכאן שמו HD -11.

אולם, דווקא הצהרות מוקדמות מיונדאי מדברות על שיוכו לקבוצת הפרימיום המצומצמת. בדומה למשל לאקורה MDX מבית הונדה עליה דיווחנו לאחרונה, שהספיקה להחליף בינתיים את שמה ל-ZDX, וכן עימות עתידי עם ב.מ.וו X6 שהשגרה העיצובית היא ממנו והלאה. פרטים אודות יחידות ההנעה ומפרטים נוספים לוקים עדיין בהיעדרות, ולכן נאלץ להמתין עוד קצת לגביי האינפורמציה הטכנולוגית של המכונית.

לעת זו, נוכל נספר כי יונדאי תבדל את הנוויס מהקבוצה תוך שימוש במערכת ההנעה ההיברידית החדשה, זו המצויה באלנטרה LPI המשתמשת בסוללות ליתיום פולימור. סידור ההושבה הוא לארבעה אנשים בלבד, קרי מבנה קופה קונכייתי עם דלתות נטולות קורת B, ייתכן אף שמדובר בדלתות שחף במכונית הקונספט בלבד.

כמו רכב הפנאי הרעיוני שלפניו ה'איקסיוניק', שגם הוא הכלאה של קרוסאובר ומבנה קומפקטי, גם הנוויס מספק לנו המחשה מאוד ברורה לגבי תוכניותיה של יונדאי לשווקים האירופיים. אין לה שום כוונה לעמוד בצילן של טויוטה והונדה לעד, ונראה כי בתערוכות הרכב הבאות, נוכל להסיק לאן פניה מועדות בקבוצת הפנאי הפופולרית ועד כמה התחרות מתלהטת בסמגנט המתרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully