וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביזה גם בסטיישן

ירון אדרי

5.4.2009 / 9:36

סיאט מציגה סקיצה ראשונית למה שהאירופים אוהבים - גרסת סטיישן לאביזיה. באולמות התצוגה ב-2010

סיאט יודעת שתמהיל המוצרים שלה לוקה בחסר, ואכן נראה כי היא פועלת לשנות את המצב. ואם בשנים האחרונות זכינו לראות דגמים לא שגרתיים, ע"ע טולדו, הרי שהפעם היא חוזרת לכיוון השכיח. ומה יותר שכיח באירופה מאשר מרכב סטיישן? וכשהכיס מצומצם מלהכיל מזומנים, התשובה נמצאת בסופר מיני.

ה-ST היא גרסת המרכב השלישית של האיביזה החדשה, אחרי ה-3 וה-5 דלתות אותן כבר פגשנו גם כאן בישראל. פרטים נוספים, כמו מידות ותוספות, אין לנו ורק ניתן לשער כי היא תזכה לתוספת נכבדת של נפח בישבן. המתחרות הן גרסאות הסטיישן של פיג'ו 207, רנו קליאו ואחרות. היתרון היחסי אומרים בסיאט, יגיע בדמות שפת העיצוב הספורטיבית של הדגם ואיכות חומרים גבוהה.

פרט מעניין שחושפת סיאט, קשור לליין המנועים. גם כאן לא מפרסמת החברה אף נתון או מספר קונקרטי, ומסתפקת בלספר כי היא "תשתמש במבחר מנועים שלא מוצעים כרגע עם האיביזה". מנוע טורבו-דיזל בטוח יהיה ברשימה, ואנו מקווים כי גם מנוע ה-1.4 TSI בגרסתו החזקה. אצל סקודה עבד לא רע הרעיון של סטיישן ספורטיבית.

האיביזה ST מיועדת להגיע לשוק במהלך השנה הבאה, שם היא תצטרף לאקסאו המשפחתית שתוצע גם היא עם האופציה למרכב סטיישן. ומה איתנו בישראל? סטיישן, אתם יודעים.

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully