וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה נקודת ההטענה של ה-iMiEV

6.4.2009 / 9:52

חודשים ספורים לפני שהחשמלית העירונית של מיצובישי מגיעה לרחוב, מגלה לנו היצרן כיצד נטעינה בזריזות בדרך ליעדנו

הפרויקט של מיצובישי לסלילת דרכה של המכונית החשמלית מתקדם צעד נוסף בדרכו לציבור, וכעת משיקה החברה את נקודת הטעינה המהירה של ה-iMiEV. על פניו, נראה כי זוכה המיצובישי לעמדה קונבנציונלית יותר על פני זו של 'בטר-פלייס' המקובעת ישירות לאדמה. על העיצוב, חלים ענייני הטעם בלבד.

ל-iMiEV הקטנה, סידור הושבה לארבעה נוסעים, היא עושה שימוש במנוע חשמלי המפיק 63 כ"ס ו-18.4 קג"מ, הנשלחים אל הגלגלים האחוריים. טווח הנסיעה עומד על כ-160 ק"מ, והחלפה מהירה למצבר אינה אפשרית כך שהחלופה היא על ידי הטענה מהירה.

בשלב הנוכחי, ה-iMiEV עורכת ניסויים בסביבות אורבניות בכל אחד מקצוות הגלובוס. חלק מתהליך חישולה נערך בארה"ב, ניו-זילנד, סין, וכן לאחרונה החל שיתוף פעולה עם PSA לשווקה באירופה תחת מותג פיג'ו. לישראל, כך נמסר לנו על ידי היבואן המקומי, תגיע ה-iMiEV לבחינות מקומיות במועד לא רחוק, והיא אף מיועדת לשיווק ב-2010. בינתיים, עד שמשהו מכך יתגבש, נצפה מרחוק כיצד צולחת היא את ההמון היפני שם היא תפגוש את לקוחותיה הראשונים בקיץ הקרוב.

ומה חושבת 'בטר פלייס' על המתחרה החדשה? לוואלה! רכב נמסר בתגובה כי "better place מעודדת כל פתרון אשר מקדם את ההתנתקות מנפט והמעבר לרכב חשמלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully