וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה אינסייט בישראל

7.4.2009 / 11:41

המשפחתית ההיברדית של הונדה הגיעה לישראל, ותמכר בקבוצת רישוי 3 עם תג מחיר של 130 אלף שקלים

מאיר, יבואנית מכוניות הונדה לישראל, מודיעה על תחילת שיווקה של ההונדה אינסייט ההיברידית. זו מיועדת לפלח המשפחתיות הבינוניות, ומציעה מרחב מחייה לחמישה אנשים יחד עם תא מטען בן 408 ליטרים. האינסייט עושה שימוש במנוע בנזין בנפח 1.3 ל', ויחידת עזר חשמלית בטכנולוגית IMA כמוכר מהסיוויק ההיברידית, המפיקה 98 כ"ס. מנוע הבעירה פועל כיחידת הכוח הראשית, ויחידת החשמל מתגברת עת הצורך. טעינת הסוללות נעשית דרך אנרגיית הבלימה ומנוע הבנזין. מהירותה המרבית תנשוק ל-180 קמ"ש והמיאוץ ל-100 אורך 12.5 שניות.

למען ייעול מערכת ההנעה ולשיפור נוסף בצריכת הדלק, שידכה הונדה לאינסייט תיבת הילוכים רציפה CVT לה 7 יחסי העברה קבועים לתפעול על ידי מנופים בגלגל ההגה. צריכת הדלק המוצהרת מחזירה בממוצע כ-22.7 ק"מ לליטר, אולם בפועל בעת השקת המכונית הצלחנו לקבוע 15.7 ק"מ בלבד לכל ליטר בנזין. פליטת המזהמים הנמוכה עומדת על 101 גק"מ CO2.

מחירה של האינסייט בגרסת הבסיס יעמוד על 130 אלף שקלים, המכניסים אותה לקבוצת רישוי 3. לא מכבר פרסמנו כאן בוואלה! רכב ידיעה מקדימה על עלותה של האינסייט בבריטניה, ושיערנו שמחירה בישראל יהיה כפי שאכן נקבע. כנראה שפגענו במטרה. מנהל שיווק המותג של הונדה בישראל, עוזי גונן, מספר על תוכניות למסירת 1,000 יחידות ממנה בשנת השיווק הראשונה, כשחלק יגיעו גם לציי רכב.

את מבחן ההשקה שערכנו לאינסייט תוכלו למצוא בקישור המצורף, ומבחן מקומי תוכלו למצוא כאן בוואלה! רכב בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully