וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ברודסטר: ניסאן 370Z

8.4.2009 / 11:02

קצת לפני תערוכת ניו יורק, ניסאן חושפת את גרסת הקבריולה למכונית הספורט קופה 370Z. גם אלינו היא תגיע, עם ובלי הגג

אחרי שלל הגרסאות שנחשפו בחודשים האחרונים למחליפת ה-350Z, מבית או מעוד סדנה בעלית דמיון מפותח, מגיעה תורה של גרסת הקבריולה. בשמלתה החדשה והקצוצה, המידות הצטמצמו מעט בכל קצה והתרחבו איפה שחשוב: בסיס הגלגלים החסיר 10 סנטימטרים, האורך 7, אך הרוחב צמח בכ-3.3 סנטימטרים לערך לצד התבגרות קלה במפשק הסרנים. גם משקלה הכללי הופחת בכ-100 ק"ג, על ידי שימוש בחומרים קלים יותר. מכל הנ"ל מתקבל מראה ספורטיבי יותר, וכנ"ל הביצועים.

המנוע באופציה נטולת התקרה, יהיה מטבעו זהה לגרסת הקופה: 3.7 ל' V6 המנפק 332 כ"ס, 37 קג"מ העושים דרכם לגלגלים מאחור, ובשידוך לתיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות בנות שישה או שבעה הילוכים בהתאמה, כולל מנגנון המסתייע בטכנולוגיית "התאמת סל"ד" בדגם הידני – על מנת שתגיחו מהעיקול בהילוך ובמהירות הנכונים. האופציה האוטומטית תסתפק בתפעול מנופים בחמוקי גלגל ההגה.

מעל הראשים, למענם התכנסו כאן היום, ניסאן בחרה להשתמש בגג רך – יש כבר קופה קשיחה אחת במשפחה – באינפינטי, ולכן חשו כי עדיף לתת לחובבי המבנה גם את ההתאמה הפשוטה יותר עם מחיר בהתאם. בלחיצת כפתור, הגג מתקפל אחורנית ב-20 שניות, וללא התערבות היידים. כדי למנוע הסתבכויות מיותרות, ל-370 גישה לסגירה ולפתיחה משני מקומות: או מהקונסולה, או דרך מתג ליד דלת הנהג. עוד מספרים בניסאן כי נעשה מאמץ רב להפחית את פריצות הרוח, ולייצר פיסת גג בעלת מראה זורם ואחיד.

במגירת הצעצועים, תוספות חיוניות משביחות את המשפחה המתרחבת: חימום למושבים, מערכת שמע משופרת, פנסי בי-קסנון, אפשרות לבחירה בין שבעה צבעים שונים למעטפת, מערכת ניווט אינטגרלית, ממשקי בלוטות, וכל הגשעפט המוכר שיש לניסאן על המדפים. המחיר לתסרוקת חדשה הוא 30 אלף דולרים לפני מסים מקומיים, עבור האמריקנים שיהיו הראשונים לראותה בתערוכת ניו יורק. תחילת השיווק באמצע השנה, ואלינו, כך נמסר לנו לאחרונה על ידי היבואנית לישראל 'קרסו', עורכים כעת דיונים על הבאתה. מי יודע, אולי אפילו נזכה לראות את קצה הקיצוניות של ניסאן, ה-GT-R (שלא הולכת לאבד את הגג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully