וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה העולמית: פולקסווגן גולף

ירון אדרי

12.4.2009 / 9:57

פולקסווגן גולף הוכתרה בתערוכת ניו יורק למכונית השנה העולמית 2009. גברה בשלב הגמר על טויוטה IQ ופורד פיאסטה

המהדורה העולמית של תחרות מכונית השנה, הגיעה לפני כחודש אל שלב הגמר אליו עלו שלוש מועמדות – טויוטה IQ, פורד פיאסטה ופולקסווגן גולף. את תערוכת ניו יורק ניצלו המארגנים בכדי להציג את נושאת הכתר החדשה, שתתפוס את מקומה של זוכת השנה שעברה – מאזדה 2, אחותה החורגת של הפיאסטה.

כנגדה של הגולף החדשה נרשמו לא מעט תלונות, בעיקר כאלה הגורסות כי מדובר במתיחת פנים יותר מאשר מכונית חדשה. פחות תלונות ניתן לשייך לשינויים אותם סקרנו עבורכם בעצמנו, שבהחלט מעלים את הקומפקטית מגרמניה רמה. ואכן, הדגם הנוכחי הצליח לזכות בקולם של 59 עיתונאי רכב מ-25 מדינות בעולם, ולהתגבר על לא פחות מ-51 דגמים שונים שהיו ברשימת המועמדים הראשונית.

עוד ניתן לציין לטובתה של הגולף, כי היא התגברה בשלב הגמר על מועמדות לא קלות. ה-IQ של טויוטה היא מכונית המיני המתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית כיום, והסופר מיני של פורד צוברת פופולריות גדולה בעולם, כמו גם בארה"ב לשם היא הגיעה לאחרונה. גם אתם גולשי וואלה! רכב, העדפתם את הגולף על פני המתחרות במשאל אותו העמדנו בפניכם – 50 אחוזים העדיפו את הנציגה מגרמניה על פני ה-IQ והפיאסטה שקיבלו 26 ו-24 אחוזי הצבעה בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully