וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנגיונג C200 בדרך לישראל

12.4.2009 / 14:29

יבואנית רכבי סאנגיונג לישראל 'טלקאר' מודיעה על כוונותיה לשווק את רכב הפנאי C200 בקבוצת רישוי 4. מחירו הסופי טרם נקבע

רכב הפנאי ההיברידי החדש של סאנגיונג, ה-C200 אשר הוצג בתערוכת סיאול, יגיע לישראל - כך מספרת היום יבואנית המותג הקוראנית 'טלקאר'. על פי הערכות בקרב היבואנית, הגעת רכב הקרוסאובר צפויה להיות לקראת סוף שנת 2009 היישר אל קבוצת הרישוי 4. זאת בניגוד להערכות קודמות לפיהן לא ניתן היה לדעת אם ומתי יחל השיווק. עם זאת, לא ידוע עדיין תג המחיר לקהל הישראלי.

בחטיבת המנועים, מתכבד הסאנגיונג בגרסאות בנזין וטורבו-דיזל. ואולם כרגע, מדובר על לוגמת הסולר בלבד ללא עתיד נראה לעין לגרסאות ה-AERO ו-ECO הרעיוניות, אותן חשפנו כאן לאחרונה - כל אחת עם בשורתה. כך שבהיעדר אופציה אחרת זולת גרסת הבסיס לה מנוע 2.0 ל' טורבו-דיזל הדוחק 175 כ"ס ו-38 קג"מ, כנראה שהאופציה המועדפת תהיה בשידוך הקיים בין תיבה אוטומטית שישה הילוכים, והנעה כפולה לכל הגלגלים.

לחידוד התחושה, תומכת במרכב הקומפקטי מערכת מתלים קלת משקל (אלומיניום) שאמורה להעלות כמה חיוכים בין שבילי העפר והעיקולים הסלולים - כך לפחות טוענים ביצרן הקוריאני, ואף מתפתים להשתמש במונחים יותר יומרניים כגון מרכז כובד נמוך ויכולת ספורטיבית. ה-C200 עוצב על ידי סדנת ג'יאוג'ארו האיטלקית, והוא האח הקטן למשפחת רכבי הפנאי של החברה. מידותיו הקומפטיות מייעדות לו תחרות קשה, מול טויוטה ראב 4, פולקסווגן טיגואן ואחרים; אורכו כ-4.4 מטרים, בסעיף הגובה נרשמים 1.80 מטרים, ובסיס הגלגלים מותח 264 סנטימטרים.

קשתות הגלגלים, רומזות על פוטנציאל עבירות בדרגת קושי בינונית. אלו מכילות צמיגים בקוטר 255/60/18 שיעשו את המוטל עליהן בתנאים תובעניים יותר מטיפוס על מדרכות תל-אביב וחניות ביניים בלתי מישוריות. האם הפעם המותג יקרוץ לקהל הישראלי? נמתין למבחן המקומי לספר לכם את רשמינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully