וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מיתון, יש תאונות

26.4.2009 / 9:35

בשנה האחרונה חלה עלייה בתביעות כנגד חברות הביטוח בגין תאונות. הסיבה - הנהגים מותשים מאחרי ההגה

הנהגים מנמנמים תוך כדי נהיגה וכתוצאה מכך מרסקים את כלי הרכב. זוהי המסקנה אליה הגיעו חוקרים מחברת ההשקעות הפיננסית 'נורוויץ יוניון' בבריטניה. מפתיע? רק אם טרם עזבתם את משכנה החמים של הבועה. על פי גרסתם, המשבר הכלכלי מביא לקפיצה משמעותית בפרמיות הביטוחים, היות והנהגים משקיעים יותר ויותר שעות עבודה, ועולים על הכביש חצי רדומים. משם המרחק לתאונת דרכים, קצר.

עוד עולה, כי בנוסף לעומס הנדרש מהם מחוץ לבית, חווים הנהגים שרובם הגדול אנשי משפחה, לחץ פסיכולוגי מיתמר מצד בני הבית להמנע בכל דרך אפשרית מפיטורים המאיימים על התעשייה בזמנים אלו. "העובדים, חלקם הגדול שכירים, מרגישים שעליהם להכפיל את התפוקה ולהראות עד כמה הם חיוניים במקום העבודה. בסוף היום, ואחרי שעות ארוכות הם ניגשים למכוניות והדרך חזרה הביתה נראית ארוכה ומעייפת מתמיד". כך אומר מייק סמית' יועץ מסחרי בחברה שמחזק כי לחלקם של הנהגים לחצים מוספים על חיי היומיום כהלוואות משכנתא וכדומה.

על פי הנתונים שנאספו, אחד מתוך עשרה בני אדם מעורב בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות יתר. כמות ההרוגים השנתית בכבישי בריטניה נאמדת בכ-3,000 בני-אדם, הנפרשים על פני 2.1 מיליון מכוניות כשהתחזית היא ל-3 מיליון בשנת 2010. כנראה שלחברות הביטוח צפויה עליה גדולה עוד יותר במספר התביעות, מפני שלא נראה באופק כל שינוי במצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully