וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנה ברח' עמק החולה במודיעין

19.4.2009 / 18:24

6 תאונות קשות ארעו השנה ברחוב עמק החולה במודיעין. הסיבות: נהיגה במהירות גבוהה ובעיות שדה ראיה

רחוב עמק החולה, הנו אחד מהרחובות הראשיים בעיר מודיעין, אך בחודשים האחרונים הפך גם לאחד המסוכנים בה. על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, במקום ארעו 6 תאונות קשות שבהן אף מצא את מותו ילד בן 7, יוסף קדוש. ברחוב זה סלול כביש דו נתיבי וחד סטרי ובו נהגים רבים נוהגים במהירות גבוהה בהרבה מהמותר ואם להוסיף חטא על פשע, בסמוך למרכז המסחרי ובקרבת בניינים מספר 72 ו-74 ישנו מעבר חציה במקום בו הראות מוגבלת מאוד, הן להולכי הרגל והן לכלי הרכב הנעים (במהירות) בכביש.

רצף האירועים הניע את יניב גולן, תושב העיר, לקום ולעשות מעשה. גולן החל להחתים את תושבי השכונה על עצומה שדורשת מעריית מודיעין לטפל במחדל התחבורתי על ידי התקנת אמצעים להגבלת מהירות הנסיעה במקום, בין אם על ידי בניית פסי האטה, מעגל תנועה או אף רימזור מעבר החציה. למרות ששלח פניות רבות לעיריה, גולן לא זכה לתשובה והליקויים לא טופלו.

תגובת עיריית מודיעין: "עיריית מודיעין-מכבים-רעות ביצעה בעבר ברחוב עמק החולה תוכנית מיתון תנועה שכללה הצרת צמתים והסדרת שדה ראייה. בחודש האחרון היה רצף תאונות דרכים מקרי שכלל שישה מקרים שונים - כמות גדולה של תאונות שלא התרחשה על פני שנה שלמה בשנים עברו. נסיבות התאונות עדיין נחקרות ע"י המשטרה, אך ממצאים ראשונים עולה כי כל התאונות כולן נגרמו כתוצאה מטעויות אנוש ונהיגה במהירות מופרזת. ראש העיר חיים ביבס מקדם תוכנית לטיפול בתוואי הכביש והסדרת הצמתים בו באמצעות התקנת פסי האטה, הגבהת מעברי חצייה ושיתוף פעולה עם המשטרה להגברת האכיפה"

אנו מקווים שבעקבות פניה זו עריית מודיעין תשכיל לטפל בכביש המסוכן ובכל מקרה אנו מבטיחים לעקוב אחר המקרה.

אם גם אתם נתקלתם במפגע תחבורתי או סכנה אחרת שאינה זוכה לטיפול ראוי, פנו אלינו באמצעות תיבת הפניות "כתבו לנו" לוואלה! רכב או באמצעות הקישור בתחתית הדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully