וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חשמלית באה לעולם

20.4.2009 / 9:35

'BEE אוטומוביל' שואפת להתרחב בעקבות התכנית הבריטית. תציג ב-2011 מכונית חשמלית עם טווח נסיעה של 320 ק"מ

בימים אלו, שוקדים הצוותים של סדנת 'BEE אוטומוביל' על פיתוחה של מכונית משפחתית חדשה, שתוצע לציבור כאלטרנטיבה לחונקות החמצן. זה יקרה בעוד כשנתיים, ממש כאשר תצא לדרך תכנית הממשלה הבריטית לסבסוד רכישת המכוניות החשמליות כחלק מתכנית החומש עליה דיווחנו כאן לאחרונה. תכנית זו תעניק בין 2,000 ל-5,000 פאונד החזר לכל אדם שיבחר במכונית שאינה מבוססת בנזין או סולר.

מ-BEE' נמסר כי רכב המשפחה החדש, מיועד למלא את הביקוש הנקי בסגמנט הסופר מיני המוגבה. שמו יהיה 'BEE-ONE', והוא יוצע בגרסת ארבעה או חמישה מושבים. ה-ONE, נבנה כולו ללא התחשבות בפרמטרים של דלקים קונבציונלים, ועל כן יורכב מחומרים קלים במיוחד, אותם ניתן גם למחזר בתום חייו. את עיצובה תשפטו על פי טעמכם

מערכת ההנעה החשמלית, משתמשת במצברים מתחלפים עם אפשרות לשדרוג עתידי לסוללות מתקדמות יותר. היא ניתנת להטענה מכל שקע ביתי, וטווח הנסיעה שלה עומד על 320 ק"מ בין טעינות. מהירותה המרבית היא 128 קמ"ש ומערכת הפליטה משחררת אפס CO2 לאוויר. במידה ותכנית הממשלה לעיל תצא לפועל (ישנן כבר מספר התנגדויות), BEE תשווק את המכונית במחיר התחלתי של כ-12 אלף פאונד. בשקלול ההחזר המקסימלי, מחירה צונח ל-7,000 פאונד בלבד – כ-45 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully