וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרדי, בריטית וסינית נפגשו...

21.4.2009 / 7:43

לכבוד שובה לחיים של MG, מעצב ספרדי נותן לנו הצצה לעתיד מכוניות הסלון של היצרן. כיצד תגיב בעלת הבית הסינית?

נוצר הרושם כי תעשיית הרכב הבריטית נתונה לחסדיהם של משקיעים זרים. יגואר ולנד-רובר בבעלות טאטא, אסטון מרטין בחלקה בידי ידיים ערביות, רולס רויס בחסותה של ב.מ.וו כמו גם מיני, לוטוס אצל פרוטון המלזית ובנטלי אצל פולקסווגן. הסינים גם הם נכנסו לתמונה ב-2005 עת השתלטה SAIC על MG שמחזירה אותה לחיים אחרי 10 שנות היעדרות. אך עד שתפרוץ הנועזות, המעצב הספרדי ארנסטו רודריגז ינסה לשכנעם שאפשר גם לחדש ולא רק למחזר דברים ישנים.

הקונפסט מכונה MGRV8, והעיצוב שאול מגרסת ה-MG550 (שבעוד מספר חודשים תנחת בישראל), וכן המצטרפת החדשה למשפחה שתערוך את חשיפתה בתערוכת שנגחאי בשבוע הבא, ה-MG6. המטרה של רודריגז הייתה להחזיר עטרה ליושנה, ולעשות זאת מבלי לפגום במוטיב הנוסטלגי של היצרן הבריטי. אך כיצד עושים זאת כאשר הבעלות דהיום בידיים סיניות?

לפי ארנסטו, התהליך פוצל לשלושה שלבים: שלדת המכונית תבנה בסין ותטבול בגוון שנהב-לבן. אחר כך תשלח לבריטניה שם יותאמו עבורה המושבים המיוחדים, דיפוני העץ, והקונסולה המפוסלת. עוד היא תוסיף מערכות שמע ומולטימידה לנועם היושבים. בשלב האחרון, המכונית תשלח לסדנאות הבית של MG הסמוכות לסוכנות החברה. שם היא תעבור העשרת אבזור על פי בחירת הלקוח ובהתאם לטעמו האישי. אלו יכללו צבעים ססגוניים, מושבים מהודרים ועד חיטובים אופנתיים על מכסה המנוע.

ומהי מערכת ההנעה האמונה על השינוע? את זה ניתן רק לנחש, כשהרמז לא נמצא רחוק מעיניכם. אנחנו מניחים שמדובר ב- V8 היברידי מסוג שהוא, אלא שהכול תלוי בסינים אם אי פעם יגיע הקונספט הספרדי לייצור.

  • עוד באותו נושא:
  • mg
  • סאיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully