וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה פותחת את עונת הציד

22.4.2009 / 10:00

סקודה מחזירה חוב בן שישה חודשים לחובבי המותג הצ'כי, וחושפת את האוקטביה VRS ואת אחותה סקאוט לשבילי השדות

חצי שנה לאחר מתיחת הפנים של המשפחתית סקודה אוקטביה, נמצאו כמה רגעים פנויים בסקודה כדי להשלים את הפאזל במלואו, עם הצגתן של הסקאוט וה-VRS. שתי המכוניות מעודכנות במערך מודרני המשנה את תצורת אלומות התאורה מלפנים, ומעטרן בנגיעות קלות בשבכה ופגושים מאחור.

בפינת הספורט, ניצבת האוקטביה VRS שזוכה לקימורים מוחצנים יותר בקישוטיה מפאת שיוכה לפלוגה האתלטית. כך גם האבזור האופציונלי הכולל אפשרויות רבות יותר ומיתוג נדרש משארית המשפחה. פרט לחידושים המוזכרים לעיל, ל-VRS ערכת פנסי קסנון בשידוך למנגנון אדפטיבי העוקב אחר נתיב הפניית ההגה ופנסי ערפל משובצי נורות LED.

ל-VRS שני מנועים בהיצע: בנזין בנפח 2.0 ל' טורבו TFSI בעל 200 כ"ס, וטורבו-דיזל 2.0 ל' TDI עם 170 כ"ס. התיבות תהיינה מהזן הרובוטי DSG כפול המצמדים עם חלוקה לשישה יחסי העברה. נוסף על אלו, ה-VRS מחטבת עצמה לקראת הקיץ ומשילה כ-20 ק"ג בגרסת הבנזין וכ-15 ק"ג בדיזל. שיפור נוסף במערך המתלים חושף כי המרכב הונמך ל-128 מילימטרים שיתרמו את חלקם בעיקולים.


לחובבי הטיולים, סקודה מוסיפה את הסקאוט מוגבהת הגחון למשפחת האוקטביה. גם זו מיישרת קו עם האופנה החולשת ביצרן, ומחליפה את השמרנות הקלאסית במראה מרוענן וחסון יותר לימי האביב. לסקאוט הנעה כפולה עם מנגנוון 'האלדקס' (דור רביעי) המסוגל לשלוח עד 85 אחוזים מכוח המומנט לגלגל אחד. בדומה ל-VRS, גם לסקאוט צמד מנועים – טורבו דיזל וטורבו בנזין, אלא שכאן הנפח הוא 1.8 ל' TSI המחלץ 160 כ"ס בגרסת הבנזין ו-130 כ"ס בלוגמת הסולר המסתייעת במנוע 2.0 ל' TDI. על החלוקה מופקדת תיבת הילוכים קונבנציונלית (תפעול טיפטרוניק) לה שישה הילוכים.

מיבואנית סקודה לישראל 'צ'מפיון מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי שני הדגמים ה- RS והסקאוט שעברו לאחרונה מתיחת פנים לא רלוונטים בשלב זה לשוק הישראלי.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully