וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מחיר: 169 אלף ל-C5

22.4.2009 / 11:44

שנה לאחר השקתה העולמית, שיווקה של ה-C5 החדשה מתחיל בישראל עם מחיר התחלתי של 169,000 שקלים

סיטרואן C5 החדשה, כבר לא כל כך חדשה. את המבחן עליה ערכנו בחודש מרץ אשתקד באירופה ויחידה אחת הגיעה לארץ כמה חודשים אחרי אך מאז נעלמו עקבותיה. רק עכשיו מודיעה יבואנית סיטרואן לישראל 'דוד לוביניסקי', כי ה-C5 תעלה בגרסת הבסיס 169,000 שקלים ותמוצב בקבוצת הרישוי החמישית.

ה-C5 תשווק בתחילה ברמת גימור 'קומפורט' מצוידת במנוע בנפח 2.0 ל' לו 143 כ"ס ותיבת הילוכים בת ארבעה יחסי העברה עם תפעול טיפרוניק. ביצועיה מספרים כי מאה קמ"ש מושגים לאחר 11.7 שניות ומהירותה המרבית עומדת על 205 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת מחזירה 8.9 ק"מ לליטר בנזין. כפי שמקובל בדורותיה הקודמים, מידותיה נדיבות בהתאם למורשתה: אורכה 4.78 מ', 1.86 מ' לרוחב ובסיס גלגלים של 2.82 מ' מעניקם לה חלל נוסעים מהגדולים בקבוצה. תא המטען מספק מרחב הטענה ל-439 ל'.

תוצע רק עם מתלים אקטיביים

כשבחנו את ה-C5 באירופה, נוכחנו לדעת כי עבורם מוצעת ה-C5 גם עם מתלים קונבנציונליים המוזילים את עלותה באופן ניכר. אך היבואן בישראל בחר באופציה השנייה – מערכת מתלים הידרופנאומטית מדגם Hydractive 3 Plus המשרתת גם את מכונית הסאלון C6.

רמת האבזור מתורבתת ועשירה כיאה ליוצאת צרפת, ומכילה שבע כריות אוויר, בקרת אקלים נפרדת לנהג ולנוסע, מחשב דרך ועוד. בשבועות הקרובים יעשו עליה גם גרסאות יקרות יותר במפרט 'פרימיום' ו-טורר (סטיישן), וכן דגם ה'אקסקלוסיב' המונע על ידי שישה צילינדרים V6.

מבחן ישראלי ל-C5 החדשה תוכל למצוא כאן בוואלה! רכב בקרוב מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully